اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو V30 Lite رسما معرفی شد

شرکت ویوو پیشتر چند مدل از سری گوشی V30 را رونمایی کرد و اکنون در عربستان سعودی یک مدل جدید تحت عنوان ویوو V30 Lite را با مشخصات میان رده رونمایی کرد.

این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED تجهیز بوده که که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح Full HD+ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. برخلاف نوع چینی، V30 Lite 5G در عربستان سعودی به پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 به جای Snapdragon 695 تجهیز شد. این چیپست با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و حتی رم مجازی ۱۲ گیگابایتی دارد.

در قسمت عقب سه حسگر دوربین متشکل از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسل اصلی، یک حسگر پرتره ۸ مگاپیکسل و یک حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسل تعبیه شد. در بخش دوربین سلفی یک حسگر ۸ مگاپیکسل یافت می‌شود.

در سایر مشخصات باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۸۰ واتی پرداخت. همچنین شامل استاندارد ضدآب IP54 هم می‌شود. گوشی دارای بلندگوی استریو دوگانه با گواهی صدای Hi-Res و بدنه ۷.۷۹ میلیمتری است. V30 Lite در دو رنگ مشکی کریستالی و بنفش چرم در عربستان سعودی رونمایی شد. این گوشی دارای رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی بوده که با برچسب قیمت ۳۰۱ دلار به فروش می‌رسد.

ویوو V30 Lite از راه می رسد

در دیگر خبرها شایعات در مورد گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد ۳ ادامه دارد. این دستگاه‌ها اخیراً توسط MIIT چین تأیید شده‌اند. اکنون، یک افشاگر معروف، Digital Chat Station، جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات احتمالی آنها به اشتراک گذاشته است.

به گفته این افشاگر، سری ویوو X Fold 3 با وضوح صفحه نمایش ارتقا یافته عرضه خواهد شد. با این حال، آنها رزولوشن دقیق را فاش نکرده‌اند. X Fold 2 در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش داخلی با وضوح چشمگیر ۲K است، بنابراین جالب بوده که ببینیم این وضوح چقدر بیشتر بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، گزارش نشان می‌دهد که دستگاه‌ها دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند که افشا قبلی را تأیید می‌کند. شایعات حاکی از آن است که سیستم دوربین عقب سری X Fold 3 ممکن است دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H با OIS باشد. این سری همچنین دارای یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی است. با این حال، دومی ممکن بوده در مدل استاندارد وجود نداشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا