اخبار تکنولوژی

سامسونگ Galaxy S23 FE رونمایی شد

به‌تازگی، سامسونگ یک رویداد رونمایی در سئول، کره برگزار کرد تا مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید Fan Edition همچون سامسونگ Galaxy S23 FE را معرفی کند. این گوشی هوشمند جدید جانشین مورد انتظار گلکسی اس ۲۱FE شده که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

سامسونگ Galaxy S23 FE از زبان طراحی سری S23 با سه دوربین شناور در عقب برخوردار است. این بار سامسونگ یک پوشش Corning Gorilla Glass 5 شیشه‌ای را برای S23 FE تدارک دیده و فریم آن از آلومینیوم است. لبه‌های دستگاه خمیده بوده تا گرفتن آن آسان باشد. این گوشی ۸.۲ میلی‌متر ضخامت و ۲۰۹ گرم وزن دارد. مانند محصولات پرچمدار، این دستگاه دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 است.

در جلو، گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ (2340 در ۱۰۸۰ پیکسل) AMOLED با حفره دوربین در وسط، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شیشه Corning Gorilla Glass 5 مجهز است. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شد.

گلکسی S23 FE در بخش سخت افزاری دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 برای مناطق منتخب است، همان تراشه موجود در دستگاه‌های سری Galaxy S22. سایر مناطق چیپ Exynos 2200 سامسونگ دارند که حداکثر فرکانس آن ۲.۸ گیگاهرتز است. امتیازات Geekbench هر دو نسخه نشان داده است که تفاوت زیادی در عملکرد وجود نخواهد داشت.

این گوشی هوشمند با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی دارد. سامسونگ ادعا کرده که با شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی می‌توانید تا ۵۰ درصد باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

سامسونگ Galaxy S23 FE از راه رسید

سامسونگ Galaxy S23 FE

سامسونگ همچنین یک سیستم خنک کننده محفظه بخار را برای کنترل حرارتی در نظر گرفت. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر One UI 5.1 اشاره کرد. این گوشی تا اندروید ۱۷ را به عنوان بروزرسان اصلی دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اتصال دو سیم کارته با ۵G SA/NSA، ۴G VoLTE، Wi-Fi 6E 802.11ax (2.4/5GHz)، بلوتوث ۵.۳، GPS + GLONASS، USB 3.1 و پشتیبانی NFC پرداخت. این دستگاه دارای یک سیستم بلندگو ارتقایافته با Dolby Atmos است. Galaxy S23 FE با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته عرضه می‌شود که دارای دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر است.

سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۲۳ درجه با دیافراگم f/2.2 هم دارد. حسگر سوم لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو بوده و زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال تصویری دارد. دوربین سلفی حسگری ۱۰ مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۸۰ درجه ارائه می‌شود.

البته قابلیت‌های تصویربرداری از جمله حالت Nightography وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پس از تاریکی، سلفی‌ها و پرتره‌های واضحی بگیرید. حالت Pro به شما امکان کنترل سرعت شاتر، دیافراگم، ISO و موارد دیگر را می‌دهد. Galaxy S23 FE در رنگ‌های نعنایی، کرم، گرافیت و بنفش به همراه گزینه‌های آنلاین انحصاری در رنگ‌های Indigo و Tangerine موجود است. قیمت آن از ۵۹۹ دلار شروع شده و از ۵ اکتبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا