اخبار تکنولوژی

تلفن Galaxy M14 5G سامسونگ در نقاط بیشتر عرضه می شود

سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند Galaxy A14 5G را در اوکراین معرفی کرد. انتظار می‌رود این مدل را بزودی در سایر بازارها شاهد باشیم. به تازگی تلفن Galaxy M14 5G در وب سایت هندی سامسونگ رویت شد و موفق به کسب تاییدیه SIRIM مالزی.

فهرست SIRIM تأیید می‌کند که مدل جهانی گلکسی M14 5G آینده دارای شماره مدل SM-M126B/DSN است. این همان شماره مدلی بوده که اخیراً در صفحه پشتیبانی هندی شرکت رویت شد. این لیست هیچ مشخصاتی را فاش نکرد.

تلفن Galaxy M14 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی PLS LCD بوده که طراحی Infinity-V دارد و رزولوشن  ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این مدل همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر One UI Core 5 برخوردار است.

تلفن Galaxy M14 5G در راه بازار جهانی

دستگاه با پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی که احتمالا Exynos 1330 خواهد بود، همراه می‌شود. در سایر مشخصات باید به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD خارجی اشاره کرد.

دوربین این گوشی دارای یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و سه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق در عقب است. البته دوربین اصلی با کیفیت FHD می‌تواند به ضبط ویدئو بپردازد.

علاوه بر اتصال ۵G و پشتیبانی از دو سیم کارت، M14 5G دارای Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۲، NFC، GPS، پورت USB-C، اسکنر اثرانگشت جانبی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم است. همچنین دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید به ابعاد ۱۶۶.۸ در ۷۷.۲ در ۹.۴ میلی‌متر و وزن تقریبی ۲۰۶ گرم آن اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا