اخبار تکنولوژی

سری وان پلاس ۹ و دریافت اندروید ۱۳

این روزها شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند در حال ارائه بروزرسانی اندروید ۱۳ به دارندگان اسمارتفون‌های خود هستند و در این بین باید به شرکت وان پلاس اشاره کرد که ساعاتی پیش اندروید ۱۳ را برای سری وان پلاس ۹ دردسترس قرار داد.

این آپدیت دردسترس کاربران هند، اروپا و امریکای شمالی سری وان پلاس ۹ قرار گرفت. شرکت سازنده بیان داشت که آپدیت ابتدا برای گوشی‌هایی که در برنامه Open Beta شرکت داشتند، منتشر می‌شود. مدتی بعد سایر کاربران می‌توانند بروزرسانی بزرگ را دریافت کنند و از تغییرات لذت ببرند.

سری وان پلاس ۹ از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل شد. شماره نسخه آپدیت به شرح زیر است:

وان پلاس ۹
  • اروپا: LE2113_11.F.16
  • هند: LE2111_11.F.16
  • آمریکای شمالی: LE2115_11.F.16
وان پلاس ۹ پرو
  • اروپا: LE2123_11.F.16
  • هند: LE2121_11.F.16
  • آمریکای شمالی: LE2125_11.F.16

وان پلاس اعلام داشته کاربرانی می‌توانند آپدیت را دریافت کنند که ۵.۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته و حداقل ۳۰ درصد شارژ داشته باشند. از ویژگی‌های رابط کاربری جدید باید به طراحی Aquamorphic و بهینه سازی دیگر اشاره کرد. در اخباری مرتبط اوپو در دسامبر سال گذشته گوشی Find N را به عنوان اولین گوشی تاشو خود معرفی کرد. انتظار می‌رود نسل دوم آن، که توسط شایعات اوپو Find N2 نامیده می‌شود، در ماه دسامبر رونمایی شود. افشا جدیدی که به تازگی در Weibo منتشر شد نشان می‌دهد که Find N2 دارای همان مجموعه دوربین‌هایی است که در وان پلاس ۱۱ قرار دارد.

با توجه به گزارش Digital Chat Station، نمونه اولیه مهندسی وان پلاس ۱۱ و اوپو Find N2 به همان واحد دوربین سه گانه مجهز خواهند شد. هر دو دستگاه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 وارد بازار خواهند شد. افشاگر ادعا می‌کند که Find N2 با OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) برای دوربین اصلی عرضه می‌شود، اما هیچ تاییدی وجود ندارد که آیا این ویژگی در OnePlus 11 وجود دارد یا خیر. افشای‌های قبلی ادعا کرده بودند که Find N2 دارای MariSilicon X خواهد بود، یک تراشه NPU برای تجربه عکاسی بهتر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا