اخبار تکنولوژی

رویت شدن تصویر تبلت شیائومی Pad 6S Pro

چندین گزارش ادعا می‌کنند که شیائومی در این ماه رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد تا شیائومی ۱۴ اولترا را برای بازار چین معرفی کند. انتظار می‌رود در همین رویداد شاهد ورود یک تبلت جدید باشیم. در حالی که عدم قطعیت در مورد اینکه آیا این تبلت به سری پد ۶ شیائومی تعلق دارد یا سری پد ۷ بالقوه وجود دارد، تصویری که در وب سایت جهانی شیائومی یافت شده نشان می‌دهد که تبلت آینده شیائومی Pad 6S Pro نام خواهد داشت.

تصویر شیائومی پد ۶ اس پرو نشان می‌دهد که زبان طراحی مانند محصولات موجود پد ۶ خواهد داشت که شامل پد ۶، پد ۶ پرو و پد ۶ مکس می‌شود. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Pad 6s Pro برای کار با خودروی آینده شیائومی، SU7 طراحی شده است. با استفاده از HyperOS، انتظار می‌رود این دستگاه اتصال یکپارچه را با SU7 ارائه دهد.

این تصویر همچنین نشان داده که شیائومی پد ۶s پرو دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی خواهد بود. همانطور که گزارش فاش کرده است، این یک پنل LCD با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز خواهد داشت. در بخش سخت افزاری، انتظار رفته که این تبلت دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد. در حالی که هیچ خبری در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد، اما احتمالاً از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Pad 6S Pro تبلت پرچمدار خوش قیمت

شیائومی Pad 6S Pro

از آنجایی که Pad 6S متعلق به سری Pad 6 است، این تبلت احتمالاً بسیاری از مشخصات خود را از Pad 6 Pro / Pad 6 Max موجود به ارث برده است. از این رو، احتمالاً Pad 6S Pro ممکن بوده دارای سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در عقب، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم چهار بلندگو باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت یا بازارهایی که شیائومی پد ۶s پرو را دریافت خواهند کرد، وجود ندارد. تا آنجایی که به عرضه مربوط می‌شود، به نظر رسیده که این تبلت ممکن است در ۲۲ فوریه رونمایی شود. شیائومی هر سال نسل جدیدی از تبلت و گوشی‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد.

پیش بینی شده در بیشتر اطلاعات با حقیقت مواجه شده باشیم و برند چینی سعی دارد سبد محصول خود را با گزینه‌های متنوعی همراه سازد. انتظار داریم بزودی رونمایی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا