اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو و کسب تاییدیه ۳C

به تازگی چند محصول شیائومی موفق شدند تاییدیه ۳C را کسب کنند. فهرست آشکار شده سرعت شارژ را نمایش می‌دهد و اطلاعات بیشتری در کار نیست. احتمالا این گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو شایعه شده خواهد بود.

طبق ۳C، این گوشی هوشمند آینده شیائومی دارای شماره مدل ۲۳۰۴۹RAD8C است. از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و با آداپتور برق ۶۷ واتی شیائومی با شماره مدل MDY-12-EF عرضه خواهد شد.

با توجه به گزارش‌های اخیر، این گوشی احتمالاً با نام Redmi Note 12 Turbo معرفی خواهد شد. این گوشی با چیپست کوالکام Snapdragon 7 Gen 2 همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید و از MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو میان رده در راه است

علاوه بر این، انتظار می‌رود که نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و حداکثر نرخ نوسازی را ارائه دهد. برخلاف سایر مدل‌های سری ردمی نوت ۱۲، این مدل دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. بنابراین، اولین دستگاه سری Redmi Note خواهد بود که دارای این نوع سنسور بیومتریک است.

گفته شده این گوشی دارای ماژول دوربین با سه حسگر در عقب است. این سیستم شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سوم ۲ مگاپیکسلی دارد. در نهایت باید به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی پرداخت که سرعت شارژ مشخصی ندارد. جزئیات بیشتر در مورد Redmi Note 12 Turbo موجود نیست و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا شرکت ردمی محصول مورد اشاره را معرفی کند. کمپانی چینی درصدد بوده یک محصول برجسته را بزودی معرفی کند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا