اخبار تکنولوژی

شاهرخ خان سفیر برند ریلمی شد

به تازگی شرکت ریلمی رسما اعلام کرد که شاهرخ خان، ستاره هندی را به عنوان سفیر جدید برند خود منصوب کرد. این شرکت بازیگر محبوب را درست قبل از عرضه سری Realme 11 Pro در هند سفیر کرده است.

این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند به تازگی سری Realme 11 را در بازار خانگی معرفی و عرضه کرد و در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های Pro برای بازار هند طی ماه‌های آینده است. با سفیر برند جدید، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چهره سلبریتی هندی را در بازاریابی و سایر محتواهای تبلیغاتی برای مدل‌های آینده Realme 11 Pro و ۱۱ Pro+ در بازار هند شاهد باشیم.

شاهرخ خان در محتواهای تبلیغاتی بیشتر ریلمی

این برند قبلاً در سال ۲۰۲۰ سلمان خان بازیگر هندی را به عنوان سفیر برند خود برای سری Realme 6 به کار گرفت. به طور مشابه، حتی در سال ۲۰۲۱ بازیکن کریکت هندی KL Rahul را به عنوان سفیر برند خود منصوب کرد. انتصاب شاهرخ خان نیز تنها چند روز پس از افشاگری، که نشان از تبدیل شدن سلبریتی به سفیر جدید برند بوده، می‌تواند جالب باشد.

در اخباری مرتبط شرکت ریلمی قصد دارد در روز ۱۰ می از گوشی‌های سری ریلمی ۱۱ خود در سه مدل رونمایی کند. یکی از آنها ریلمی ۱۱ پرو پلاس بوده که به تازگی در تصاویر تیزری طراحی و مشخصات آن فاش شد.

اطلاعات در پست ویبو ریلمی منتشر شد. طبق این گزارش، دستگاه دارای نمایشگر خمیده بوده و طراحی جذابی دارد. صفحه نمایش ماتریسی با پنل ۱۰ بیتی از نوع امولد، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد و دوربین سلفی نیز وسط نمایشگر گنجانده شد. انتظار داریم بزودی برند ریلمی اطلاعات بیشتری ارائه دهد تا مشخص شود نتیجه این همکاری چه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا