اخبار تکنولوژی

اولین مشخصات دوربین اس ۲۴ اولترا سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی سری گلکسی S24 باشیم که در این میان اس ۲۴ اولترا هم به چشم می‌خورد.

به تازگی جزئیات دوربین این مدل پرچمدار و رده بالا فاش شده که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبل خود ارتقا قابل توجهی دارد. در ادامه جزئیات دقیق دوربین دستگاه موردبحث را بیان می‌کنیم.

  • دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سایز سنسور ۱/۱.۳ اینچ و سایز پیکسل ۰.۶ میکرومتر
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور IMX564 با سایز سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و سایز پیکسل ۱.۴ میکرومتر
  • یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم اپتیکال ۳ برابر) با سنسور IMX754+ که دارای سایز سنسور ۱/۳.۵۲ اینچ و سایز پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر
  • یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر به سنسور GMU که دارای سایزسنسور ۱/۲.۲۵ اینچ و سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر است. دیافراگم نهایی دوربین تله فوتو ۵برابری تقریباً f/3.2 خواهد بود.

گزارش فاش کرده که گلکسی اس ۲۴ اولترا با وجود زوم اپتیکال ۵ برابری، قابلیت زوم شگفت انگیز ۱۰۰ برابری را هم رقم می‌زند. به خاطر داشته باشید که سامسونگ به طور رسمی این جزئیات را تأیید نکرد. از این رو، توصیه می‌شود جزئیات دوربین S24 Ultra را دقیق ندانست.

اس ۲۴ اولترا با ویژگی‌های بزرگ

اطلاعات دهنده حتی در مورد Galaxy S25 Ultra صحبت کرد که پیش بینی شده طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ به بازار برسد. به گفته این گزارش، S25 Ultra همچنین از لنزهای تله فوتو ۴x و ۶x استفاده کرده و فوکوس خودکار لیزری را با سنسور Vizion جدید جایگزین می‌کند. هر دو “Vizion 44” و “Vizion 55” توسعه خود را به پایان رساندند، با این امکان که سامسونگ “Vizion 55” را با سایز سنسور ۱/۶.۴ اینچی و قابلیت تصویر در عمق ۶۰ فریم در ثانیه در زمان واقعی انتخاب کند.

انتظار داریم سری اس ۲۴ دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل داشته باشند و چندان در این بخش متفاوت نیستند. سری اس ۲۴ سه مدل اولترا، استاندارد و پلاس دارد و هریک ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. پیدا نیست دقیقا آیا این اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل خواهد شد یا با یک سری اطلاعات شایعه‌وار رو به رو هستیم.

سامسونگ در تلاش بوده ویژگی‌های بزرگ برای نسل بعدی پرچمداران خود تدارک بیند. بنابراین باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا