اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویر گوشی وان پلاس Ace 2 Dimensity Editon

شرکت وان پلاس پیشتر گوشی وان پلاس ۱۱ را در بازار جهانی عرضه کرد. حال قصد دارد برخی میان‌رده جدید را معرفی کند که با کلید محبوب Alert Slider این برند همراه است و یکی از آنها وان پلاس Ace 2 Dimensity Editon خواهد بود.

به تازگی تصویری از وان پلاس Ace 2 Dimensity Editon منتشر شد که پنل عقب آن را نشان می‌دهد. دستگاه به رنگ مشکی با بدنه عقب شیشه‌ای بوده و دو حسگر دوربین بزرگ هم در عقب تعبیه شده است.

البته دو ماژول بزرگ دوربین یکی از آنها تک لنز بوده و دیگری دو لنز. هر یک از ماژول‌ها فلاش LED خود را داشته و این موضوع نشان می‌دهد که باید انتظار روشنایی بیشتر را داشت. در سوی دیگر لوگو وان پلاس هم در وسط بدنه عقب هک شد.پ

وان پلاس Ace 2 Dimensity Editon با مشخصات بزرگ

شاید این مدل همان OnePlus Nord 3 باشد که شایعاتی درباره آن دریافت کردیم. از مشخصات کلیدی آن باید به پردازنده دیمنسیتی ۹۰۰۰، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امولد با وضوح FHD+، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۸۰ واتی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد.

این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت و با مشخصات مشخص شده یک گوشی قدرتمند است. همانطور که ادعا شده این مدل رده پایین‌تر از OnePlus Ace 2 بوده، این بدان معناست که قیمت کمتری نسبت به Ace 2 دارد. جالب است که ببینیم OnePlus چگونه این گوشی را قیمت‌گذاری خواهد کرد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود وان پلاس چه محصولی را بزودی معرفی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید چند هفته‌ای را منتظر ماند و شاید در MWC خبری باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا