اخبار تکنولوژی

لپ تاپ قدرتمند گیگابایت AORUS 17 جدید معرفی شد

اینتل اخیراً از سری پردازنده‌های موبایل Core Ultra خود که با نام اینتل Meteor Lake نیز شناخته می‌شود، رونمایی کرده است. OEM‌ها شروع به معرفی لپ تاپ‌هایی با این تراشه‌های جدید کردند که گیگابایت جدیدترین این تراشه است. شرکت مورد اشاره از لپ تاپ گیگابایت AORUS 17 با سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد.

گیگابایت لپ‌تاپ‌های جدید AORUS 17 و AORUS 15 را برای سال ۲۰۲۳ معرفی کرده است که دارای پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 انویدیا و پردازنده‌های جدید Intel Core Ultra 7 هستند. لپ‌تاپ‌های AORUS 17 و AORUS 15 برای بازی و تولید محتوا عالی بوده زیرا دارای حافظه DDR5 قابل ارتقا هستند.

آنها از پردازنده‌های اینتل Core Ultra 7 معروف به Meteor Lake استفاده می‌کنند که دارای موتور تقویت کننده هوش مصنوعی اینتل برای دوام بیشتر باتری هستند. AORUS 17 دارای پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ انویدیا سری GeForce RTX 40 برای گرافیک قدرتمند است و از فناوری Advanced Optimus برای جابه‌جایی بین پردازنده‌های گرافیکی برای عملکرد بهتر و عمر باتری استفاده می‌کند.

گیگابایت AORUS 17 مدلی حرفه‌ای

این لپ تاپ‌ها دارای فناوری خنک کننده WINDFORCE Infinity برای مدیریت موثر دما هستند. این طراحی شامل پره‌های حرارتی نازکی است که در عین جمع و جور نگه داشتن لپ تاپ، منطقه خنک کننده را افزایش می‌دهد. صفحه نمایش با کیفیت بالا وضوح QHD و نرخ نوسازی سریع ۲۴۰ هرتز، مناسب برای گیمرها است. دستگاه دارای گواهی TÜV Rheinland بوده و شامل Dolby Vision و Dolby Atmos برای تجربه بصری و شنوایی می‌شود.

گیگابایت یک برنامه جدید هوش مصنوعی Nexus دارد که تجربه محاسباتی را بهبود می‌بخشد. این ویژگی با کمک مایکروسافت از هوش مصنوعی Azure برای تنظیم تنظیمات CPU/GPU و فن بر اساس نمایه های بازی شناسایی شده با قابلیتی به نام AI Boost استفاده می‌کند. AI Generator از قدرت محاسباتی Edge AI برای Stable Diffusion استفاده کرده و تجربیات هوش مصنوعی مولد را ارائه می‌دهد. همچنین یک ویژگی آینده به نام AI Power Gear وجود دارد که انتظار می‌رود مصرف انرژی را بهینه کند، باتری را طولانی کرده و طول عمر کلی را بهبود می‌بخشد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت گیگابایت مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا