اخبار تکنولوژی

گوشی اُکیتل WP33 Pro با یک باتری غول پیکر معرفی شد

Oukitel خود را آماده می‌کند تا اُکیتل WP33 Pro را در ژانویه ۲۰۲۴ عرضه کند و چشم اندازی تازه به گوشی‌های هوشمند مقاوم ارائه دهد. چیزی که آن را متمایز می‌کند ترکیب منحصر به فرد آن از سه ویژگی کلیدی است.

بیایید با صدا شروع کنیم. WP33 Pro دارای بلندگوهای چند رسانه‌ای ۱۳۶ دسی بل با خروجی قدرتمند ۵ وات است. این صدای واضح و شفاف را برای بازی، فیلم، یا مجالس در فضای باز همراه با تجربه صدای فراگیر ۸ بعدی ارائه می‌دهد.

WP33 Pro با یک باتری قابل توجه ۲۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۸۰ ساعت پخش مداوم موسیقی یا یک هفته استفاده منظم را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد. شارژ سریع با شارژ سریع ۳۳ واتی و قابلیت شارژ معکوس سریع ۱۸ واتی بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا آیفون ۱۵ خود را با یک بار شارژ WP33 Pro حدود ۹ بار شارژ کنید.

اُکیتل WP33 Pro بادوام و کارآمد

در بخش سخت افزاری، این گوشی مقاوم هوشمند از پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ 5G، همراه با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 داخلی پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ IPS با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، روشنایی ۴۵۰ نیت و تراکم پیکسلی ۴۰۰PPI است. سیستم دوربین WP33 Pro شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی، یک دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی IMX350 و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 می‌شود.

آیا نگران دوام هستید؟ ناراحت نباشید زیرا WP33 Pro دارای گواهینامه IP68، IP69K، و MIL-STD-810H است که آن را در برابر آب، گرد و غبار و شوک مقاوم می‌کند. علاوه بر این، دارای صفحه نمایش Corning Gorilla Glass برای محافظت بیشتر است.

اوکیتل WP33 Pro قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه عرضه شود و پس از ۲۵درصد تخفیف سخاوتمندانه در فروشگاه رسمی Oukitel با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در دسترس است. این برند در تلاش بوده محصول خود را در بازارهای دیگری هم به فروش برساند و تنها چین هدف آن نباشد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این برند مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا