اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی CIVI 4 Pro به بازار جهانی نمی رسد

گوشی شیائومی CIVI 4 Pro در هفته‌های قبل به طور رسمی معرفی می‌شود. در حالی که گوشی هوشمند جدید بسیار پیش بینی می‌شود، ما می‌خواهیم بگوییم که پیشرفت غم انگیزی رخ داده است. CIVI 4 Pro در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. فقط چین و بازار هند آن را دریافت خواهند کرد. در حالی که میلیون‌ها کاربر خواهان خرید این مدل عالی دوربین مدار بودند، توسعه تاسف بار لحظه آخری همه را ناامید کرد.

کاربران در هند بسیار خوش شانس هستند! احتمالاً این گوشی هوشمند با نام دیگری دوباره عرضه خواهد شد. شیائومی با سری CIVI همیشه مدل‌های زیبایی را معرفی کرده که شیک هستند و سخت افزار دوربین خوبی دارند. CIVI 2 در بازارهای دیگر با نام Xiaomi 13 Lite عرضه می‌شد و همه به راحتی به این مدل شیک دسترسی داشتند. اما اکنون اینطور نخواهد بود و CIVI 4 Pro در انحصار بازار چین و هند باقی خواهد ماند.

Xiaomi CIVI 4 Pro دارای نام رمز “chenfeng” و شماره داخلی “N9” است. شماره مدل دستگاه به صورت “۲۴۰۵۳PY09C / 24053PY09I” ظاهر می‌شود. وقتی این شماره مدل‌ها را با جزئیات بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که این محصول در بازارهای چین و هند به فروش می‌رسد. هیچ اطلاعاتی مبنی بر فروش این گوشی هوشمند در بازار جهانی وجود ندارد. پس از بررسی Mi Code، باید بیانیه‌ای ارائه می‌کردیم. به طور رسمی تایید شده است که CIVI 4 Pro در بازار جهانی فروخته نخواهد شد.

کاربران باید از شنیدن فروش این دستگاه در هند بسیار خوشحال شوند. البته لازم به ذکر است که برخی از اطلاعات همچنان محرمانه است. ما نمی‌دانیم CIVI 4 Pro با چه نامی در هند معرفی می‌شود و این احتمال وجود دارد که برخی از ویژگی‌ها کاهش یافته باشند.

منتظر گوشی شیائومی CIVI 4 Pro در بازار جهانی نباشید

در دیگر خبرها شیائومی در تدارک گوشی تاشو  میکس فلیپ برای اواسط سال جاری است. به تازگی جزئیات تازه از بخش دوربین این رقیب جدی گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده است.

گوشی هوشمند تاشو شیائومی از سال گذشته شایعات آن منتشر می‌شود. با این حال، مدل MIX Flip سال گذشته احتمالاً رها شده بود. مشخص شد که این برند چینی توسعه مدل جدید تاشو  را در ماه اکتبر آغاز کرده است. در ماه اکتبر، شماره مدل‌هایی که ظاهر شد “۲۴۰۵CPX3DG / 2405CPX3DC” است. “۲۴۰۵” در ابتدای شماره مدل‌ها نشان دهنده ماه می ۲۰۲۴ است. انتظار می‌رود میکس فلیپ بین ماه‌های می و ژوئن به طور رسمی معرفی شود. قبل از رونمایی از دستگاه، برخی از جزئیات در حال حاضر شروع به افشا کرده است.

MIX Flip دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Light Hunter 800 بوده و ما قبلاً این سنسور دوربین را در Redmi K70 Pro دیده‌ایم. دوربین دوم ۶۰ مگاپیکسلی Omnivision OV60A است و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری دارد. علاوه بر این، می‌توانید از دوربین‌های عقب به عنوان دوربین جلو استفاده کنید. زیرا یک صفحه نمایش کوچک درست زیر دوربین وجود دارد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا