اخبار

آیا هواوی نوا ۳ اس به زودی عرضه خواهد شد؟

شرکت هواوی به تازگی اطلاعاتی جدید از همراه هوشمندی را منتشر کرده است که قرار است تا در ماه آینده میلادی عرضه شود و همین امر نیز موجب شده است که موجی از شایعات پیرامون این محصول به راه بیفتد و بسیاری از افراد معتقدند که این محصول همان هواوی نوا ۳ اس خواهد بود. با موبایلستان همراه باشید.

مطالب مرتبط

در این میان یکی از دلایل اصلی این موضوع را باید این دانست که نسل قبلی این مدل یعنی نوا ۲ اس در ماه دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد و به همین دلیل احتمال یک ساله کردن این فرایند وجود دارد و منطق مربوط به این که این دستگاه هواوینوا ۳ اس است، چندان بی راه به نظر نمی‌رسد.
هواوی نوا 3 اس
از جمله نکات مهم درباره این محصول باید به متن زیر آن اشاره کرد که اشاره مستقیم به صفحه نمایش تمام بدنه این مدل دارد. از سوی دیگر در تصویر مبهم منتشر شده، یک حفره در سمت چپ بالای صفحه وجود دارد که می‌تواند فناوری مدرن استفاده از حفره برای دوربین را بر روی مدل احتمالی هواوی نوا ۳ اس تائید کند.
البته هنوز اطلاعاتی مانند نوع پردازنده برای این مدل مشخص نشده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره باید منتظر اعلان رسمی این شرکت باقی ماند. احتمال وجود پردازنده کایرین ۹۷۰ روی هواوی نوا ۳ اس بسیار اندک است زیرا این پردازنده قرار است تا برترین محصولات هواوی را تامین توان کند و این محصول قرار نیست یک پرچمدار باشد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا