اخبار

عرضه هدست ۲۰ دلاری OnePlus با قابلیت‌های هوشمند و کاربردی

شرکت چینی OnePlus تبلیغات هدست جدید خود را آغاز کرد تا کاربران جهانی طی چند روز آینده بتوانند آن را خریداری کنند.

هدست جدید OnePlus Bullets V2 نام دارد که این شرکت چینی آن را با قابلیت‌های فراوان و قیمت ارزان عرضه کرده است. این محصول برای بازار آمریکا ۱۹٫۹۵ دلار و برای بازار اروپا ۱۹٫۹۵ یورو قیمت‌گذاری شده است.
سایت اینترنتی شرکت OnePlus این هدست هوشمند و کاربردی را در دو رنگ مشکی و طلایی معرفی کرده است و کاربران می‌توانند به صورت اینترنتی آن را خریداری کنند.
 
OnePlus Bullets V2 (2)
هدست Bullets V2 از جنس آلومینیوم با روکش مس ساخته شده است و ورودی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری را شامل می‌شود. کابل این هدست ۱٫۲۵ متر طول دارد و کل این محصول با وزن ۱۴ گرم عرضه می‌شود.
به گفته شرکت چینی، این محصول قابلیتی را با نام Zircon Sand شامل می‌شود که قابلیت‌های لمسی و حسی در آن را ارتقا می‌دهد. این هدست برای سیستم کنترلی خود سه دکمه اصلی دارد که امکان متوقف کردن موسیقی در حال پخش یا پاسخ به تماس دریافتی را فراهم می‌کند.
 
OnePlus Bullets V2 (3)
 
شرکت OnePlus همچنین توضیح داد که رفتن به موسیقی قبلی و بعدی هم از طریق این کلیدهای کنترلی فراهم شده است و هدست مذکور سیستم حذف صداهای اضافی محیط دارد.
بخش اصلی این هدست که وارد گوش کاربران می‌شود از نوعی سیلیکون ضد حساسیت ساخته شده است و کاربران با این ماده به راحتی می‌توانند اندازه آن را با گوش خود سازگار کنند.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا