اخبار تکنولوژی

ساعت پیکسل واچ ۲ با پردازنده اسنپدراگون همراه می شود

به تازگی گزارش جدیدی پیرامون ساعت پیکسل واچ ۲ گوگل منتشر شد. ساعتی که در کنار سری گوشی پیکسل ۸ معرفی شده و در پاییز امسال راهی بازار می‌شود.

طبق گزارش، نسل دوم ساعت گوگل دارای چیپ اگزینوس سامسونگ نیست و در مقابل از چیپست اسنپدراگون W5 کوالکام بهره می‌برد. این چیپ چه Snapdragon W5 Gen 1 باشد و چه Snapdragon W5+ Gen 1، ما به دنبال یک تراشه ۴ نانومتری با چهار هسته Cortex-A53 هستیم که یک پیشرفت قابل توجه نسبت به Exynos 9110 با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری Pixel Watch است.

این چیپ فقط دو هسته Cortex-A53 دارد. W5+ دارای یک پردازنده کمکی ویژه برای نمایشگر همیشه روشن کارآمدتر و سایر ویژگی‌ها است. برجستگی مشخصات باید بهبود سالمی در عمر باتری پیکسل واچ ۲ نسبت به مدل قبلی خود ایجاد کند.

پیکسل واچ ۲ با مشخصاتی قابل توجه

باید بیان داشت که سامسونگ پیش از این چیپ ۵ نانومتری W920 را در گلکسی واچ ۴ تعبیه کرد و قرار است چیپ W980 را در ساعت گلکسی واچ ۶ قرار دهد. بنابراین باید دید چیپ سامسونگ عملکرد بهتری دارد یا محصول کوالکام.

دیگر پیشرفتی که باید به آن اشاره کنیم باید به افزوده شدن حسگرهای سلامتی تخصصی موجود در دستبند تناسب اندام فیت بیت سینس ۲ بوده که شامل یک حسگر فعالیت الکترودرمال پیوسته برای ردیابی استرس و سنسور دمای پوست می‌شود. در اخباری مرتبط گوشی هوشمند گوگل Pixel 7a به تازگی معرفی شد و با قیمت ۶۰۰ دلاری در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد. مدتی بعد، کارشناسان DxOMark تصمیم گرفتند به آزمایش دوربین این میان رده سطح بالا بپردازند.

دوربین پیکسل ۷a امتیاز ۱۳۳ را کسب کرد. قابلیت عکاسی این گوشی هوشمند ۱۳۸ امتیاز بدست آورده و عملکرد زوم ۱۰۵ نقطه و ماژول اولتراواید ۱۰۴ امتیازی هم بدست آورد.  همچنین امتیاز کیفیت ویدئو به ۱۳۳ می‌رسد.

گوگل Pixel 7a با امتیاز ۱۳۳ در رتبه ۲۷ قرار گرفت. آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس همین امتیاز را کسب کردند. در همین حال، پیکسل ۶ پرو ۱ امتیاز بیشتر کسب کرد، در حالی که پیکسل ۶a با ۱۲۲ امتیاز در میانه قرار دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا