اخبار تکنولوژی

تصویر رندر گوشی موتورولا Moto G14 منتشر شد

گوشی‌های مقرون به صرفه موتورولا جهش خوبی برای هزینه ارائه می‌دهند و به نظر می‌رسد موتورولا Moto G14 آینده نیز تفاوتی نخواهد داشت. این گوشی هوشمند اخیراً در سایت‌های مختلف صدور گواهی رویت شده و FCC سرعت شارژ ۲۰ واتی را نشان می‌دهد.

اکنون گزارش جدیدی شنیده شده که تصویری واضح‌تر از موتورولا Moto G14 ارائه می‌کند و طراحی و مشخصات اصلی آن را آشکار می‌سازد. Tech Outlook تصاویر بازاریابی Moto G14 را فاش کرده است. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی مقرون به صرفه اساساً با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه خواهد شد.

ما در مورد لبه‌های صاف و یک ماژول دوربین مستطیلی در عقب صحبت می‌کنیم. این نوع ماژول در میان گوشی‌های هوشمند موتورولا رایج است و دارای دو سنسور دوربین و یک فلاش LED در عقب خواهد بود.

Moto G14 به عنوان یک مدل مقرون به صرفه، جک ۳.۵ میلی متری صدا دارد. همچنین یک علامت تجاری Dolby Atmos بر روی دستگاه در بالا وجود دارد. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور یکپارچه با اثر انگشت را در لبه سمت راست می‌توان دید. موتورولا به شما این امکان را می‌دهد که گوشی هوشمند را در رنگ‌های آبی، مشکی، طلایی و بژ خریداری کنید.

موتورولا Moto G14 اقتصادی

 موتورولا Moto G14

این افشا همچنین مشخصات Moto G14 را به صورت جزئی به اشتراک می‌گذارد. شما یک باتری معمولی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کنید که باید از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی کند. تامین قدرت گوشی توسط یک پردازنده هشت هسته‌ای صورت گرفته که احتمالاً از مدل‌های اقتصادی مدیاتک است. این تراشه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده و گزینه‌های اتصال در دستگاه ممکن است شامل ۴G LTE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و یک پورت USB-C شود. Moto G14 شامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری My UX می‌شود.

در حال حاضر، تاریخ عرضه رسمی برای این گوشی هوشمند وجود ندارد. قیمت آن احتمالا ۱۵۰ دلار باشد و ماه آینده یا شاید اواخر جولای وارد بازار شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه موتورولا چیست و چگونه محصولی ارائه می‌دهد. پیش بینی شده بزودی با نزدیک شدن زمان رونمایی، اطلاعات کافی در اختیار قرار گیرد.

موتورولا هر سال نسل جدید گوشی خود را با ویژگی‌های جذاب ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا