اخبار تکنولوژی

گوشی اینفینیکس نوت ۴۰ در راه است

طبق گزارش‌ها، اینفینیکس در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند جدید سری Note است. مدل‌های اینفینیکس نوت ۴۰ و نوت ۴۰ پرو اخیراً در یک گزارش گواهی مشاهده شدند که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد.

آخرین دستگاه‌های سری Note این شرکت در کنسول Google Play رویت شدند. پیش از این، مدل Note 40 Pro گواهی NBTC و Bluetooth SIG را دربرگرفت. این رویت‌ها شماره مدل X6850 گوشی Pro را تأیید کرد و همچنین پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ را شامل می‌شود. در حال حاضر، نوت ۴۰ پایه با شماره مدل X6853 نیز تایید شده است.

با نگاهی به آخرین لیست، سری اینفینیکس Note 40 تایید شده که با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. هر دو مدل به تراشه هلیو G99 مدیاتک مجهز خواهند شد که حداقل با یک نوع رم ۸ گیگابایتی همراهند. لازم به یادآوری است که این چیپست تحت فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده و از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند. تایید شده است که سری Note 40 نمایشگری با رزولوشن ۲۴۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۸۰PPI ارائه می‌دهد. با نگاهی به رندرهای به اشتراک گذاشته شده در کنسول Google Play، می‌توانیم یک حفره دوربین وسط نمایشگر را شاهد باشیم.

اینفینیکس Note 40 در نزدیکی

اینفینیکس نوت 40

دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دیده می‌شوند، در حالی که عقب دارای سیستم دوربین سه‌گانه است. MySmartPrice همچنین نوع ساده را در FCC مشاهده کرد که پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵ واتی را تایید می‌کند. اسناد FCC شماره مدل U450XSB گوشی Note 40 را به اشتراک گذاشته است که شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی را نیز تأیید می‌کند. ابعاد نوت ۴۰ با بدنه ۸ میلیمتری فاش شد.

در دیگر خبرها اینفینیکس گوشی هوشمند اسمارت ۸ اچ دی را با قیمت تنها ۷۵ دلار معرفی کرد. در عین حال، دستگاه بسیار بهتر از بسیاری گوشی‌های هوشمند با قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار مجهز شده است.

اما ارزش آن را دارد که نه با این، بلکه با طراحی شروع کنید. همانطور که می‌بینید، Infinix به خود خیانت نمی‌کند و حتی یک گوشی هوشمند فوق العاده اقتصادی ساخته تا برجسته شود، به نظر می‌رسد قاب عقب دارای الگوی تسکین دهنده است. خود این شرکت حتی از عبارت “طراحی ممتاز” استفاده می‌کند ، اما این البته چندان صحت ندارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا