اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی کی۷۰E با سخت افزار قوی و قیمت مناسب از راه رسید

روز گذشته شیائومی گوشی هوشمند ارزان قیمت خود را با نام گوشی ردمی کی۷۰E بر اساس پردازنده بسیار قدرتمند Dimensity 8300-Ultra معرفی کرد.

یعنی با قیمتی که از ۲۸۰ دلار شروع می‌شود، این گوشی هوشمند در AnTuTu 10 حدود ۱.۵ میلیون امتیاز کسب کرد، یعنی تقریباً در سطح Snapdragon 8 Gen 2 سال گذشته و یک مدل قدرتمند قلمداد می‌شود. همانطور که اکنون گزارش شده، Redmi K70E وارد بازار جهانی نخواهد شد.

اما مدل دقیقی به نام Redmi K70E عرضه نخواهد شد و ما همچنان دقیقاً چنین دستگاهی را با نام Poco X6 Pro دریافت خواهیم کرد. در واقع، همانطور که اغلب در مورد مدل‌های چینی شیائومی اتفاق می‌افتد. شاید شیائومی کمی طراحی و رنگ‌ها را تغییر دهد، اما ویژگی‌های اصلی باید بدون تغییر باقی بماند.

ردمی کی۷۰E یک میان رده پرادعا

از مشخصات کلیدی این مدل باید به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی اولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی ۱۸۰۰ نیت. این دستگاه به پردازنده دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز شده و با ۱۲ تا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ تا ۱ ترابایت حافظه داخلی قابل تهیه است. همچنین باید به دوربین عقب سه گانه ۶۴ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۲ مگاپیکسل ماکرو پرداخت. دوربین سلفی حسگری ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو ۴کی دارد.

این گوشی به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تجهیز شده و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۹۰ واتی دارد. قیمت آن نسبت به دیگر رقبا با توجه به سطح سخت افزاری بسیار قابل توجه است. در دیگر خبرها ـامسال پوکو سه گوشی سری C مانند Poco C50، Poco C51 و Poco C55 را معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این برند ممکن است کار روی سری Poco C60 را آغاز کرده باشد. گزارش جدیدی توسط Xiaomiui ارائه شده که برخی اطلاعات پیرامون گوشی پوکو C65 را فاش می‌کند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط نشریه نشان می‌دهد که Poco C65 در پایگاه داده IMEI رویت شده است. تصاویر نشان داده که انواع جهانی و هندی دستگاه به ترتیب دارای شماره مدل ۲۳۱۰FPCA4G و ۲۳۱۰FPCA4I هستند.

این گزارش حاکی از آن است که پوکو C65 دارای نام رمز “air” بوده و از تراشه MediaTek قدرت می‌گیرد. همچنین شماره مدل داخلی دستگاه C3V است. اعداد “۲۳۱۰” نشان داده که این دستگاه احتمالا در ماه جاری (اکتبر) در برخی بازارها عرضه شود. انتظار داریم Poco C65 دارای ویژگی‌هایی مانند پورت USB-C و اندروید ۱۴ مبتنی بر MIUI 14 باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا