اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات کلیدی گوشی ویوو X100اس

ویوو در ماه نوامبر از گوشی‌های هوشمند X100 و X100 Pro در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی دارای تراشه قدرتمند Dimensity 9300 و صفحه نمایش OLED با لبه خمیده هستند. در حالی که این سری در حال حاضر دارای دو دستگاه است ما همچنین شایعاتی در مورد قیمت مقرون به صرفه‌تر ویوو X100اس شنیده‌ایم.

امروز، Digital Chat Station در Weibo اطلاعاتی را در مورد مشخصات ادعایی X100اس فاش کرده است. اگر شایعات صحت داشته باشند، X100s به جز نمایشگر کاملاً شبیه برادر خمیده خود خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک پنل اولد ۶.۷۸ اینچی BOE 8T با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد.

در بخش سخت افزاری، X100s دارای همان تراشه Dimensity 9300 با ویوو X100 است. همچنین احتمالاً با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، احتمالاً ۱۲۰ وات یا حتی ۸۰ وات عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین، شایعه شده است که X100s دارای لنز سه گانه در عقب است. سنسور اصلی می‌تواند یک لنز سونی IMX920 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) باشد که توسط یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید JN1 سامسونگ و یک لنز تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر پشتیبانی می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی منتشر نشده، اما ممکن است دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی X100 را به ارث برده باشد.

گوشی ویوو X100اس با طراحی شیک

علاوه بر این، انتظار می‌رود ویوو یک گوشی هوشمند X100 Pro+ را نیز عرضه کند. این مدل برترین نسخه در این سری خواهد بود و انتظار رفته با لنز تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که گفته شده از زوم دیجیتال ۲۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

در مورد زمان عرضه، انتظار رفته ویوو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ رویدادی را در چین برگزار کند که در آن ممکن است ویوو X100اس را معرفی کند. گوشی هوشمند X100 Pro+ نیز ممکن است در کنار آن معرفی شود، اما اگر از گزارش قبلی پیش برویم، این شرکت ممکن است این گوشی هوشمند را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه محصولی را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. بعید است ویوو یک محصول نامناسب ارائه دهد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا