اخبار

شیائومی می بند۳ (Xiaomi Mi Band3) با قیمت تنها ۲۶ دلار رسما معرفی شد

شیائومی می بند۳ یکی از محصولات کمپانی شیائومی است که امروز طی رویداد بزرگ این کمپانی در چین معرفی شد.. یک دستبند هوشمند کاربردی و زیبا که قیمت پایین آن همه را متحیر کرده است. با موبایلستان همراه باشید تا با این دستبند هوشمند بیشتر آشنا شوید.
بلاخره پس از مدت‌ها شایعه پراکنی و ایجاد موج تبلیغاتی٬ امروز شاهد برگزاری رویداد بزرگ شیائومی در شنزن چین بودیم. در این مراسم بر خلاف باور کابران و اطلاع رسانی رسانه‌ها٬ شیائومی از ۵ محصول خود رونمایی کرد؛ شیائومی می بند۳ و گوشی‌های هوشمند , Mi 8 Explorer, Mi 8 , Mi 8 SE و رابط کاربری MIUI 10
در این مطلب قصد داریم شما را با شیائومی می بند۳ بیشتر آشنا کنیم.

شیائومی می بند3

مشخصات شیائومی می بند۳ (Xiaomi Mi Band3) :

در مقایسه با نسل قبلی دست‌بندهای هوشمند شیائومی٬ می بند۳ قابلیت‌های بیشتری دارد و از نظر ظاهری هم طراحی زیباتر و چشم نوازتری به خود گرفته است. این دستبند هوشمند که به عنوان یک پایش سلامتی معرفی شده است دارای یک نمایشگر OLED اندازه ۰.۷۳ اینچ و رزلوشن ۱۲۸*۸۰ پیکسل است. نسبت به نسل قبلی٬ این محصول کمی عریض‌تر شده است و صفحه نمایش با کیفیت‌تری هم برای آن انتخاب گردیده است.
شیائومی می بند3
این دستبند هوشمند در برابر آب مقاوم است. تا عمق ۵۰ متری براحتی می‌توان از آن استفاده کرد بدون آنکه نگران نفوذ آب به داخل این دستبند زیبا بود. شیائومی برای این محصول خود یک باتری قدرتمند ۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است که قادر است در یک بار شارژ ۲۰ روز انرژی این دستبند را تامین کند این ظرفیت باتری در مقایسه با شیائومی می بند۲ ٬ ۵۰ درصد افزایش داشته است.
با دست‌بند شیائوی می بند۳ می توانید تماس ها را ببینید و آن‌ها را از طریق بلوتوث ۴.۲ وصل کنید و پاسخ دهید.
شیائومی می بند3
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که شیائومی برای این محصول خود در نظر گرفته است مجهز شدن می بند ۳ (Mi Band 3) به NFC است که امکان پرداخت بدون سیم را برای کاربر فراهم می‌کند.
این دستبند هوشمند شیائومی مانند نسل فبلی قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب و شمارش گام‌های کاربر را دارد که نتایج  را به نوتیفیکیشن اعلام می‌کند. می بند۳ در دو نسخه با قابلیت NFC و بدون آن عرضه می شود. نسخه‌ی دارای NFC با قیمت ۳۱ دلار و نسخه‌ی فاقد این قابلیت با قیمت ۲۶ دلار روانه بازار می شوند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا