اخبار تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۳

شایعات در مورد گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد ۳ ادامه دارد. این دستگاه‌ها اخیراً توسط MIIT چین تأیید شده‌اند. اکنون، یک افشاگر معروف، Digital Chat Station، جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات احتمالی آنها به اشتراک گذاشته است.

به گفته این افشاگر، سری ویوو X Fold 3 با وضوح صفحه نمایش ارتقا یافته عرضه خواهد شد. با این حال، آنها رزولوشن دقیق را فاش نکرده‌اند. X Fold 2 در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش داخلی با وضوح چشمگیر ۲K است، بنابراین جالب بوده که ببینیم این وضوح چقدر بیشتر بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، گزارش نشان می‌دهد که دستگاه‌ها دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند که افشا قبلی را تأیید می‌کند. شایعات حاکی از آن است که سیستم دوربین عقب سری X Fold 3 ممکن است دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H با OIS باشد. این سری همچنین دارای یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی است. با این حال، دومی ممکن بوده در مدل استاندارد وجود نداشته باشد.

ویوو ایکس فولد ۳ با طراحی باریک تر

علاوه بر این، افشاگر نشان می‌دهد که Vivo ممکن است روی کاهش وزن این دستگاه‌های تاشو تمرکز کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک باشند و از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی کنند. طبق گزارش‌های قبلی، ویوو X Fold 3 Pro یک محصول برتر مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. گمان می‌رود این گوشی دارای باتری ۵۷۰۰ میلی آمپرساعتی باشد و از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

از سوی دیگر، شایعه شده که X Fold 3 یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر است و از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد. انتظار می رود این گوشی با باتری ۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود. در مورد راه‌اندازی، شایعه شده است که Vivo یک رویداد بزرگ در چین در ماه مارس برگزار خواهد کرد. این برند می تواند در این رویداد از تاشو خود رونمایی کند.

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، ویوو در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی ویوو Y200e در هند است. گزارش اخیر نه تنها ویژگی‌های اصلی دستگاه را فاش کرد، بلکه ادعا کرد که رونمایی آن در این انجام خواهد گرفت.

اکنون، افشای اطلاعات جدید توسط Abhishek Yadav، مشخصات کلیدی و محدوده قیمت دستگاه را فاش کرده است. مشخصات فاش شده در این افشاگری نشان می‌دهد که این نسخه بهینه‌سازی شده Y100 5G خواهد بود که اخیراً در اندونزی معرفی شد. در هند، این دستگاه با گوشی‌هایی مانند Oppo A79، Samsung Galaxy A15 و OnePlus Nord CE 3 Lite رقابت خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا