اخبار تکنولوژی

هدفون بی سیم Wave Pro با قیمت اقتصادی و کیفیت بالا معرفی شد

هدفون بی سیم Wave Pro برند Earfun در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد. این دستگاه جدید اولین هدفون روی گوشی EarFun است و قابلیت حذف نویز فعال تا ۴۵ دسی‌بل را ارائه می‌کند.

همچنین از LDAC پشتیبانی می‌کند و با شارژ کامل تا ۸۰ ساعت پخش دارد. Wave Pro جدید با برچسب قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود که جذابیت آن را بیشتر برجسته می‌کند.

برخلاف بسیاری از OEM‌هایی که محصولات خود را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشتند، EarFun یک قدم فراتر می‌رود تا هدفون‌های بی سیم Wave Pro را به طور رسمی عرضه کند. سازنده لوازم جانبی صوتی می‌گوید طراحی Wave Pro با هدف ارائه تجربه‌ای عالی برای کاربران اما با مقرون به صرفه بودن در ترکیب است.

اینها هدفون‌های بلوتوثی با پشتیبانی از LDAC هستند که به گجت اجازه می‌دهد صدای Hi-Res را ارائه دهد. حذف نویز هیبریدی ۴۵ دسی بل یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته هدفون بی سیم Wave Pro است. این هدفون همچنین دارای فناوری ضد نویز باد بوده که به از بین بردن مزاحمت‌های باد خارجی صدایی شفاف ارائه می‌دهد.

هدفون بی سیم Wave Pro با کیفیت صدا بالا

هدفون بی سیم ایرفان Wave Pro اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث را ارائه می‌دهد و همچنین دارای حالت بازی با تاخیر کم است. این هدست همچنین با اتصال سیمی قابل استفاده بوده و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای یک سیستم پنج میکروفون است که با یک الگوریتم هوش مصنوعی ترکیب می‌شود تا یک تجربه شنیداری منحصر به فرد را برای کاربر ارائه دهد.

Wave Pro، از نظر ویژگی‌هایش، در مقابل بوز QuietComfort ultra و سونی WH-1000XM5 قرار می‌گیرد که به ترتیب ۴۲۹ و ۳۹۸ دلار قیمت دارند. با این حال، هدفون بی سیم Wave Pro با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ۸۰ دلار عرضه می‌شود.

Earfun یک برند لوازم جانبی صوتی چینی است که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. این شرکت با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، به سرعت به یکی از محبوب ترین برندهای لوازم جانبی صوتی در جهان تبدیل شد. Earfun طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، از جمله هدفون های بی سیم، هدفون های سیمی، شارژرهای بی سیم و موارد دیگر. این شرکت به ویژه به دلیل هدفون های بی سیم خود که از فناوری های پیشرفته مانند حذف نویز فعال و صدای فراگیر پشتیبانی می کنند، شناخته شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا