اخبار تکنولوژی

تلفن شیائومی ۱۴ بزودی در بازار جهانی

گوشی‌های چندگانه شیائومی در دست اقدام هستند تا در روزهای آینده راهی بازار جهانی شوند. از جمله آنها باید به سری تلفن شیائومی ۱۴ پرچمدار اشاره کرد.

این گوشی‌های هوشمند پیشتر گواهینامه‌هایی را از چندین نهاد صدور گواهی دریافت کرده‌اند. مانند گوشی هوشمند POCO X6 5G که اخیراً با چیپست Snapdragon 7s Gen 2 و ۱۲ گیگابایت رم در Geekbench دیده شد.

به طور مشابه، Xiaomi 14 نیز در وب‌سایت‌های گواهی BIS و IMDA هند ظاهر شده است. اکنون این گوشی‌های هوشمند با شماره مدل مربوطه در وب سایت گواهی SDPPI مشاهده شد. POCO X6 5G با ۲۳۱۲۲PCD1G و Xiaomi 14 با شماره مدل ۲۳۱۲۷PN0CG در وب سایت گواهی SDPPI ظاهر شد.

گوشی هوشمندی با شماره مدل ۲۳۱۲۴RA7EO نیز با نام تجاری Redmi مشاهده شده است. در این فهرست به این نام اشاره نشده است و گمان می‌رود که نسخه بعدی Redmi Note 13 4G NFC باشد. پیشتر در وب سایت صدور گواهی IMDA چنین مدلی رویت شد. جدول زمانی عرضه این گوشی‌ها همچنان مخفی مانده و انتظار داریم بزودی از راه برسند.

تلفن شیائومی ۱۴ به بازار جهانی راه پیدا می کند

در دیگر خبرها به گفته یک منبع، این شرکت مجموعه جدیدی از ساعت‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد. با این کار تعداد کل ساعت‌های Redmi و Poco به سه می‌رسد. جزئیات مربوط به سری جدید ساعت‌های هوشمند شیائومی توسط اینفلوئنسر فناوری Mukul Sharma آمده است. او ادعا می‌کند که این سری جدید رسما شیائومی واچ H نام خواهد داشت.

Sharma نمی‌گوید که “H” در نام چیست. احتمالاً چیزی را نشان نمی‌دهد، دقیقاً مانند S در سری Xiaomi Watch S موجود. به هر حال، او اشاره می‌کند که این گجت پوشیدنی دارای سیستم عامل HyperOS بوده و احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. شایان ذکر بوده که این اولین ساعت هوشمند HyperOS این شرکت نخواهد بود. دلیل این است که ساعت‌های شیائومی واچ اس ۳ و ردمی واچ ۴ که اخیراً عرضه شده‌اند، با سیستم عامل جدید عرضه می‌شوند.

در حال حاضر، مشخص نیست که سری ساعت H شیائومی به طور انحصاری در برخی مناطق به فروش می‌رسد یا به طور گسترده در چندین کشور در دسترس خواهد بود. پیش بینی شده بزودی برخی مدل‌های جدید دیگر نیز توسط شیائومی راهی بازارهای مختلف بین المللی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا