اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ برای گلکسی S23 اولترا

شرکت سامسونگ هر ماه میلیون‌ها آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند مختلف خود منتشر می‌کند. اکنون یکی از پرچمداران کمپانی آپدیت امنیتی ماه اکتبر ۲۰۲۳ را دریافت کرده و آن چیزی نیست جز گلکسی S23 اولترا.

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را برای کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا ارائه کرده است. این در مناطق منتخب در حال انتشار بوده و انتظار می‌رود به زودی به صورت گسترده‌تری ارائه شود. آپدیت در حال حاضر به دست کاربران سری S22 رسیده است.

آپدیت با نسخه نرم افزاری S918BXXS3AWIF/S918BOLE3AWGJ/S918BXXS3AWIF ارائه می‌شود. حجم آن ۳۸۲.۶۵ مگابایت بوده و پیشنهاد می‌کنیم از طریق Wi-Fi دانلود کنید زیرا دانلود از طریق داده تلفن همراه ممکن است هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد.

این بروزرسانی فقط آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۳ را به ارمغان می‌آورد، بنابراین ثبات کلی را بهبود می‌بخشد و آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در نسخه قبلی را با برخی ویژگی‌های پیشرفته و جدید برطرف می‌کند. با رفتن به Settings > Software update > و ضربه زدن روی Download and Install می‌توانید آپدیت را بررسی کنید.

گلکسی S23 اولترا با آپدیت جدید

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED داینامیک نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت دارد. اندروید ۱۳ مبتنی بر One UI 5.1 داشته و دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و تراشه گرافیکی آدرنو ۷۴۰ همراه است.  بخش دوربین شامل یک دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی در عقب با یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی + ۱۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید می‌شود. قسمت جلو دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و این تلفن هوشمند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۴۵ واتی ارائه می‌دهد.

جزئیات بیشتر را با مراجعه به سایت سامسونگ مشاهده کنید. سری گلکسی اس این شرکت دارای سخت افزار قدرتمند بوده و از پرچمداران برجسته هستند که در کنار طراحی شیک و پریمیومی، نظر مخاطب خود را جلب می‌کنند. اطلاعات تکمیلی از نسل بعدی پرچمداران یعنی اس ۲۴ منتشر شد که باید آنها را کنار گذشت و مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

سری اس ۲۴ آینده سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا دارد که هر یک با ویژیگی خاص خود نظر مخاطبان را جلب می‌کند. این شرکت در تلاش بوده زودتر از موعد سری اس ۲۴ را معرفی و عرضه کند. به هر حال باید انتظار کشید و مشخص شود چه محصولی را در آینده شاهد خواهیم بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا