اخبار تکنولوژی

آیفون ۱۵ پرو مکس بسیار گران قیمت است

انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو مکس مورد انتظار اپل در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس، قیمت بالاتری داشته باشد. به گفته جف پو، تحلیلگر فناوری از Haitong International Securities، مدل بزرگ‌تر از دو مدل پرو آینده احتمالاً شاهد افزایش قیمتی فراتر از قیمت اولیه ۱۰۹۹ دلاری آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود.

در حالی که دلایل دقیق افزایش قیمت مشخص نشده، کارشناسان داخلی پیش بینی کردند که ویژگی‌های بهبود یافته آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است از عوامل موثر باشد. شایان ذکر بوده، شایعه شده که این دستگاه دارای لنز پریسکوپ بوده که پیشرفت قابل توجهی نسبت به قابلیت زوم ۳ برابری موجود در آیفون ۱۴ پرو مکس دارد. این لنز پریسکوپ به کاربران امکان می‌دهد از زوم اپتیکال ۵ تا ۶ برابر لذت ببرند و امکان عکاسی همه کاره و با کیفیت‌تر را فراهم می‌کند.

سیستم لنز پریسکوپ معمولاً شامل یک لنز اولیه بوده که تصویر را می‌گیرد و سپس یک آینه یا منشور زاویه‌دار که نور را ۹۰ درجه به سمت یک لنز ثانویه منعکس می‌کند که آن را به سنسور تصویر هدایت می‌کند. این چیدمان به دلیل قرارگیری جانبی حسگر تصویر و لنز ثانویه به فضای بیشتری در داخل گوشی هوشمند نیاز دارد که می‌تواند به هزینه بالاتر کمک کند.

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل با ویژگی بیشتر

طبق گفته Pu، انتظار می‌رود تولید انبوه آیفون ۱۵ در ماه آگوست آغاز شود و مطابق با برنامه معمول عرضه اپل باشد. این نشان می‌دهد که لاین آپ آیفون ۱۵ ممکن است در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی شود. Pu همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل تقریباً ۸۴ میلیون دستگاه از سری آیفون ۱۵ را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تولید خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های Pro در ماه‌های اولیه پس از عرضه‌شان، پرطرفدارترین دستگاه‌ها باشند.

شایعات پیرامون سری آیفون ۱۵ حاکی از آن است که هر چهار مدل، از جمله نوع پرو مکس، دارای درگاه USB-C، داینامیک آیلند و قاب کمی خمیده‌تر خواهند بود. علاوه بر این، انتظار داریم که مدل‌های پرو ۱۲ ویژگی و پیشرفت اضافی ارائه دهند. چزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چه برنامه‌ای در سر دارد.

پیش بینی شده در سپتامبر امسال شاهد معرفی نسل جدید آیفون باشیم. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا