اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی جی تی ۶ تاییدیه SIRIM مالزی را گرفت

گوشی ریلمی جی تی ۶ بزودی از راه خواهد رسید و اکنون در پایگاه SIRIM مالزی مشاهده شد. گوشی هوشمند رده بالا و قدرتمندی که بزودی از راه خواهد رسید.

قبلاً یک دستگاه Realme با شماره مدل RMX3851 در پلتفرم‌های آنلاین مختلف مانند Geekbench، AnTuTu، BIS، TKDN و Camera FV5 مشاهده شده بود. با این حال، نام دستگاه مشخص نبود و فرض بر این بود که این دستگاه می تواند Realme GT Neo 6 باشد، اما زمانی که دستگاه در پایگاه داده SDPPI ظاهر شد، مشخص شد که شماره مدل متعلق به گوشی هوشمند ریلمی GT 6 است.

ریلمی GT 6 همچنین در وب‌سایت گواهی‌های Eurofins مشاهده شد و امروز Tech Outlook این دستگاه را با شماره مدل RMX3851 و کد تأیید نوع RGQL/60G/0424/S (24-1405) در وب‌سایت SIRIM مشاهده کرد. این لیست چیز زیادی در مورد دستگاه فاش نمی‌کند، اما به عرضه قریب الوقوع آن در مالزی اشاره می‌کند.

لیست‌های قبلی دستگاه نشان می‌دهد که این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و احتمالاً از Snapdragon 8s Gen 3 قدرت خواهد گرفت. ممکن است به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود که با پشتیبانی OIS و EIS را ارائه می‌دهد. انتظار داریم که این دستگاه ممکن است توسط یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی گیرد و اطلاعات بیشتر دردسترس نیست.

گوشی ریلمی جی تی ۶ در نزدیکی

در دیگر خبرها ریلمی در نظر دارد بزودی گوشی پرچمدار ریلمی جی تی نئو ۶ را معرفی کند که دارای طراحی بروز و مشخصات کلیدی قابل توجه است و نظر هر فردی را جلب می‌کند.

طبق گزارش‌ها، ریلمی در حال کار بر روی مدل Realme GT Neo 6 است، اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است. این گوشی قبلا در سایت‌های صدور گواهی دیده شده بود. گزارش قبلی به برخی از ویژگی‌های مهمی اشاره می‌کند که احتمالاً این مدل از آن برخوردار است. اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده است که برخی از ادعاهای قبلی را تأیید می‌کند و در عین حال چند مشخصات کلیدی دیگر گوشی ادعایی را فهرست می‌کند.

در همین حال، ریلمی نیز در حال آماده شدن برای عرضه Realme GT Neo 6 SE در ماه آوریل است. بر اساس گزارشی که IT Home به نقل از مشاور دیجیتال چت استیشن منتشر کرده، ممکن است گوشی پایه Realme GT Neo 6 از چیپست کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند. طبق این گزارش، انتظار می‌رود این گوشی از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی عرضه شود.

این شرکت اضافه کرد که مدل ادعا شده احتمالاً با قاب میانی پلاستیکی و ضخامت ۸.۶۶ میلی‌متر در حالی که ۱۹۹ گرم وزن دارد، عرضه می‌شود. Realme GT Neo 6 همچنین دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱.۵K 8T LTPO با حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت باشد.

علاوه بر این، گزارش ادعا می‌کند که ریلمی در نیمه دوم سال از عرضه سری جدید Realme GT 6 خبر می‌دهد که احتمالاً از نظر عملکرد و کیفیت نسبت به سری Realme GT Neo 6 برتری خواهد داشت. تایید شده است که ریلمی جی تی نئو ۶ با صفحه نمایش OLED خمیده ۸T LTPO 1.5K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا