اخبار تکنولوژی

هدفون بیسئوس AirGo AG20 معرفی شد

بیسئوس امسال بسیار شلوغ بود و لوازم جانبی جدیدی مانند ایستگاه‌های اتصال، هدفون‌ و بسیاری دیگر را به‌صورت پشت سر هم عرضه کرد. با پیروی از این روند، به نظر می‌رسد که این شرکت سال را با عرضه هدفون‌ جدید AirGo AG20 به پایان می‌رساند. هدفون‌ True Wireless جدید دارای درایور صدای بزرگ ۱۶.۲ میلیمتری هستند و تا ۲۶ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهند. بیسئوس AirGo AG20 با قیمت ۲۵۹ یوان به فروش می‌رسد که معادل ۳۶ دلار است.

هدفون بیسئوس AirGO AG20 دارای الگوریتم بهبود فرکانس پایین برای صدای فراگیر بهتر و باس دلپذیرتر هستند. این برای بازی بهترین است زیرا الگوریتم بیسئوس DCLL، Dual-Channel Low Latency را در پکیج خود دارد، که تأخیر را تا ۰.۰۶ ثانیه کاهش می‌دهد. علاوه بر این، بلوتوث نسخه ۵.۳ را دربرگرفته، که هدفون را از نظر انرژی کارآمدتر می‌کند و اتصال قابل اعتمادی را به دنبال دارد.

بیسئوس Smart Dual Connect، با نام مستعار BSC، باعث می‌شود با تعویض آسان به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود. از حذف نویز با استفاده از دو میکروفون مختلف موجود در هر گوشی نیز پشتیبانی دارد. هدفون جدید می‌تواند ۶ ساعت پخش مداوم با حداقل ۵۰ درصد صدا را تحمل کرده و با کیس شارژ می‌تواند تا ۲۶ ساعت پخش شوند.

بیسئوس AirGo AG20 باکیفیت و کارآمد

 بیسئوس AirGo AG20

با این حال، شارژ کامل کیس از طریق درگاه USB Type-C چند ساعت طول می‌کشد. هر هدفون از یک باتری ۹۰ میلی آمپرساعتی تشکیل شده است، در حالی که کیس شارژ ظرفیت باتری ۱۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. بافت غیر لغزنده AirGO TWS آن را برای حمل و نقل راحت‌تر می‌کند. کاربران می‌توانند هنگام دوچرخه سواری، پیاده روی، در طول رفت و آمد روزانه از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، بیسئوس هدفون M3 و Earbuds AeQur G10 را با قابلیت اتصال دو حالته با نام مستعار BSC معرفی کرد. یک شارژر تاشو GaN نیز در اوایل امسال با قیمتی مقرون به صرفه معرفی شد. بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیز در سال جاری توسط این شرکت راه اندازی شدند تا موقعیت خود را در بخش‌های مختلف بازار افزایش دهند.

این شرکت در نظر دارد سبد محصول خود را کامل سازد، از این رو مدل‌های مختلفی در پکیج خود ارائه کرده تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا