اخبار

قیمت و زمان عرضه HTC U12 Plus فاش شد

U12 Plus که جدیدترین پرچمدار HTC محسوب می‌شود٬ کمتر از دو هفته‌ی دیگر بطور رسمی معرفی خواهد شد. این درحالی است که قیمت و برخی از مشخصات این پرچمدار اچ‌تی‌سی فاش شده است. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی جامع‌تر به U12 Plus داشته باشیم.
شرکت تایوانی HTC قصد دارد کمتر از دو هفته ی دیگر و در تاریخ ۲ خرداد محصول جدید خود را که جانشین U11 Plus است٬ معرفی کند. بنابر اطلاعات بدست آمده این پرچمدار جدید HTC ٬ U12 Plus نام دارد. چندی پیش درست در حالی که تنها زمان اندکی به رونمایی این محصول مانده است٬ قیمت و مشخصات آن فاش شد. به احتمال زیاد U12 Plus آخرین محصول این شرکت تایوانی برای سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

مشخصات و قیمت U12 Plus :

بنابر اطلاعات فاش شده و تصاویر بدست آمده از U12 Plus ٬ شاهد یک گوشی با طراحی زیبا و خوش دست خواهیم بود. در قسمت جلویی صفحه نمایش ۶٫۰ اینچی از نوع Super LCD 6 قرار خواهد داشت که براساس شایعات، رزولوشن این نمایشگر WQHD خواهد بود. نکته جالب درباره صفحه نمایش U12 Plus این است که برخلاف پرچمداران معرفی شده در سال ۲۰۱۸ ٬ حاشیه‌ی بالای نمایشگر خود را حفظ کرده است و این گوشی هوشمند بدون بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد هیچ دکمه فیزیکی در پنل جلویی گوشی وجود نخواهد داشت. در قسمت پشتی شاهد حضور دوربین دوگانه در یک قاب بیضی شکل خواهیم بود. یک فلش LED و سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل مجموعه اجزای پشتی را تکمیل می‌کند.
HTC
U12 Plus اولین پرچمدار HTC با دوربین دوگانه در پنل پشتی خواهد بود. این شرکت تایوانی برای این محصول جدید خود٬ دو دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی‌ به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. قلب تپنده‌ی این پرچمدار اچ‌تی‌سی یک تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۳۰‌ خواهد بود و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت.  HTC این محصول جدید خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد. مدل اول ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۷۶۹ دلار قیمت خواهد داشت و مدل دوم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت ۸۳۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
U12 Plus که یک هفته پس از معرفی رسمی و در تاریخ ۹ خرداد روانه بازار خواهد شد٬ به یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا