اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی تبلت iQOO Pad فاش شد

رویداد بعدی iQOO برای معرفی محصول در ۲۳ می برگزار خواهد شد. این رویداد محصولات مختلفی را دربرخواهد گرفت که باید به گوشی iQOO Neo 8، Neo 8 Pro و هدفون Air Pro TWS اشاره کرد. یک محصول دیگری که انتظار رونمایی آن را داریم، تبلت iQOO Pad است.

قبل از رونمایی، تبلت iQOO Pad اکنون برای پیش خرید در JD.com لیست شد. همانطور که در این سایت آشکار شده، iQOO Pad در چهار پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم +۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

طراحی iQOO Pad تقریباً شبیه به Vivo Pad 2 است که در ماه آوریل عرضه شد. پیش بینی‌هایی مبنی بر این که با یک مدل ریبرند شده از ویوو Pad 2 رو به رو هستیم، وجود دارد.

تبلت iQOO Pad در راه است

ویوو Pad 2 دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD است که وضوح ۱۹۶۸ در ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. چیپست Dimensity 9000 دستگاه را با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 قدرت می‌بخشد. باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۴۴ واتی هم تدارک دیده شده است.

Vivo Pad 2 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی بوده و در پنل عقب خود دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد. در سوی دیگر سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS 3 با بلوتوث ۵.۳، وای فای ۶ و برخی دیگر هم یافت می‌شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا تاریخ موردنظر منتظر ماند مشخص شود برنامه آیکیو برای معرفی محصول جدید چیست.

برندی که همیشه سعی داشته محصولاتی خاص با اندروید عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا