اخبار

مشخصات Galaxy S8 Lite سامسونگ در فهرست TENAA فاش شد

چندی پیش محصول جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8950 موفق به کسب تاییدیه تنا شد بنابر اطلاعات فاش شده نام این محصول گلکسی اس ۸ لایت Samsung Galaxy S8 Lite خواهد بود بنابراین بزودی شاهد معرفی رسمی این محصول سامسونگ خواهیم بود. در ادامه به بررسی کوتاهی درباره مشخصات گلکسی اس ۸ لایت می‌پردازیم.
پیش بینی می‌شود گلکسی اس ۸ لایت ، نسخه‌ی ضعیف تر و ارزان قیمت تر گلکسی اس ۸ باشد که در فهرست دو رگلاتوری مهم قرار گرفته است. نکته جالب درباره گلکسی اس ۸ لایت نام انتخابی برای این محصول است. با وجود پرجمدار جدید سامسونگ که با نام تجاری گلکسی اس ۹ به بازار عرضه می‌شود٬ انتحاب چنین نامی برای این محصول و معرفی آن به عنوان یک میان رده کمی غافلگیر کننده است. البته شباهت این میان رده با گلکسی اس ۸ در انتخاب این نام بی‌تاثیر نبوده است.
گلکسی اس ۸ لایت

مشخصات گلکسی اس ۸ لایت :

یکی از بارزترین ویژگی‌های این محصول جدید سامسونگ بهره‌مندی از صفحه نمایش بزرگ ۵٫۸ اینچی از نوع Infinity  و با وضوح نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل خواهد بود. که به نوعی اولین گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ با نمایشگر دو لبه خمیده محسوب می‌شود. با توجه به شباهت این میان‌رده به گلکسی اس ۸ ٬ انتظار یک گوشی هوشمند با طراحی زیبا و بسیار خوش‌دست را خواهیم داشت. در قسمت پشت این دستگاه لنز دوربین تکی مشاهده می‌شود و سنسور اثر انگشت در کنار دوربین به شکل عمودی قرار گرفته است٬ بنابراین در جلوی دستگاه دکمه ای وجود ندارد. با وجود این‌که هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و یا زمان عرضه گلکسی اس ۸ لایت سامسونگ به میان نیامده است، اما می‌دانیم رنگ مشکی و قرمز دو تا از رنگ‌های این گوشی هوشمند برای عرضه به بازارهای جهانی خواهند بود.
گلکسی اس ۸ لایت
سامسونگ برای این میان‌رده‌ی خود که به اندروید ۸ اوریو تجهیز خواهد شد و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز آن را یاری می‌کند٬ یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ‌ سریع در نظر گرفته است که با توجه به باقی مشخصات این دستگاه٬ این باتری عملکرد خوبی خواهد داشت. قلب تپنده‌ی گلکسی اس ۸ لایت یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی همراه یک پردازشگر گرافیکی یک‌پارچه آدرنو ۵۱۲ خواهد بود که بنظر منتقدین یک تراشه‌ی کم قدرت‌ است. البته فراموش نکنیم این گوشی هوشمند قرار است نسخه‌ی ضعیف‌تر و ارزان تر گلکسی اس ۸ باشد با این حال حضور این تراشه در این میان‌رده‌ی سامسونگ می تواند قدرت پردازشی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.
گلکسی اس ۸ لایت
میان‌رده‌ی ارزان قیمت سامسونگ به یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد که کاربران می توانند با استفاده از درگاه کارت حافظه خارجی میکرو اس دی این میزان را  تا سقف ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء دهند.
سامسونگ برای این محصول خود دوربین دوگانه در نظر نگرفته است بلکه تنها به وجود یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی همراه فلاش LED به عنوان دوربین اصلی اکتفا نموده و برای دوربین سلفی هم این میان‌رده را به یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز کرده است.
از دیگر امکانات گلکسی اس ۸ لایت می‌توان به پشتیبانی از ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱ac (2.4/5GHz)، بلوتوث ۵، جی پی اس همراه گلوناس، USB 3.1 و NFC اشاره کرد.
 
منبع خبر: ANDROID AUTHORITY


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا