اخبار تکنولوژی

رونمایی ویوو از گوشی Y11 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی

شرکت ویوو به تازگی تصمیم گرفت از گوشی Y11 میان رده رونمایی کند که در کنار مشخصات میان رده، قیمت مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی Y11 به نمایشگر ۶.۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی ناچ مجهز شده که حاشیه ضخیمی دارد. این دستگاه حسگر اثرانگشتی نداشته و در عقب آن یک ماژول بزرگ دوربین که شامل فلاش LED و حسگر دوربین شده قرار گرفته است.

Y11 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب بوده که با فلاش LED همراه است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو با پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره هم وجود دارد و برخی قابلیت‌های مرتبط با دوربین در هواپیما هم تدارک دیده شد. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده Helio P35 مدیاتک در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۲ گیگابایت رم مجازی اشاره کرد.

گوشی Y11 با طراحی ساده

محصول جدید ویوو حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشته که با اسلات کارت میکرو اس دی می‌توان فضای ذخیره سازی را ارتقا بخشید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۰ واتی هم موجود است. Y11 ویوو دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری OriginOS بوده و مشخصات ایده آلی دارد.

گزینه‌های اتصالی Y11 شامل ۴G، وای فای، بلوتوث ۵.۰، پورت microUSB، جی پی اس و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون می‌شود. ویوو Y11 برای نسخه پایه رم ۴ گیگابایتی ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار) قیمت داشته در حالی که گزینه ۶ گیگابایتی آن ۹۹۹ یوان (۱۴۵ دلار) است. این محصول در رنگ‌های مشکی ابسیدین و آبی یخی به فروش رسیده و اکنون برای خرید راهی بازار چین شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت ویوو مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی برند چینی در آینده نزدیک این گوشی را در مناطق دیگری عرضه دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا