اخبار تکنولوژی

نسخه جهانی گوشی iQOO 12 5G در راه است

برند گوشی هوشمند iQOO به تازگی از جدیدترین پرچمدار سری iQOO 12 خود در چین رونمایی کرده است. این سری شامل دو گوشی هوشمند iQOO 12 5G و iQOO 12 Pro 5G می‌شد. در میان این دو دستگاه، گوشی iQOO 12 5G در تاریخ ۱۲ دسامبر راهی بازار هند خواهد شد. صفحه راه‌اندازی iQOO 12 به صورت زنده در آمازون ساخته شده و اخیراً این شرکت جزئیات کلیدی این دستگاه را نیز فاش کرد.

نسخه جهانی iQOO 12 5G، قبل از عرضه در هند، در وب سایت گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل I2220 مشاهده شده است. این لیست نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده از اتصال بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه آینده اولین گوشی هوشمند هند خواهد بود که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که با رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 همراه می‌شود. این گوشی در دو نوع رنگی راهی هند خواهد شد. نسخه آلفا (سیاه) و نسخه افسانه (سفید). این دستگاه مجهز به تراشه Q1 SuperComputing و محفظه بخار بزرگ ۶K خواهد بود و درون یابی فریم بازی ۱۴۴FPS را ارائه می‌دهد.

این سیستم عامل دارای رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ بوده، در حالی که همچنین اعلام شد iQOO bloatware مانند برنامه‌های Hot و بازی‌های Hot را از آخرین پوسته سفارشی خود حذف خواهد کرد. همچنین به کاربران iQOO 12 5G وعده داده شده که ۳ سال اندروید و ۴ سال بروزرسانی امنیتی دریافت کنند.

گوشی iQOO 12 5G یک مدل برجسته

از آنجایی که این دستگاه پیشتر در چین معرفی شده، مشخص است که دارای وضوح ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۱۲۶۰×۲۸۰۰ پیکسل و صفحه نمایش با نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. بخش دوربین شامل یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی را دربرمی‌گیرد. همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی شده که از شارژ ۱۲۰ واتی برخوردار است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت آیکیو مراجعه باید کرد. این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد و این گوشی پرچمدار نیز با ویژگی‌های بزرگی همراه بوده که نظر هر فردی را جلب می‌کند. آیکیو زیربرند شرکت مطرح ویوو بوده که قصد داشته مدل‌های جذابی ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا