اخبار تکنولوژی

شرکت استارلینک سرویس رومینگ بین الملل خود را معرفی کرد

شرکت استارلینک به تازگی از سرویس رومینگ بین الملل خود رونمایی کرد. سرویسی که اجازه می‌دهد کاربر در هر نقطه زمین به اینترنت ماهواره‌ای دسترسی پیدا کند.

به گفته اسیپیس ایکس برای این سرویس از فناوری ارتباط ماهواره‌ای استفاده می‌شود تا کاربر در هر نقطه روی زمین آنتن داشته باشد. البته این سرویس هزینه بر بوده و ماهانه ۲۰۰ دلار باید پرداخت کرد.

در سوی دیگر علاوه بر هزینه ماهانه، باید ۶۰۰ دلار برای تهیه تجهیزات آن پرداخت کرد. این سرویس فعلا به نیوزیلند و استرالیا رسید و بزودی دردسترس سایر افراد قرار خواهد گرفت.

شرکت استارلینک و سرویس جدید

در اخباری مرتبط اسپیس ایکس رسماً اعلام کرد که اینترنت اینترنت استارلینک سرانجام به قاره آسیا رسیده و برای اولین بار در ژاپن به عنوان اولین کشور آسیایی فعال شده است. استارلینک از مدت‌ها پیش در آمریکا و اروپا فعال شده بود.

اسپیس ایکس با انتشار توییتی جدید گفته علاقه‌مندان در ژاپن باید ۷۳۰۰۰ ین (حدود ۵۰۰ دلار) برای تهیه‌ی تجهیزات سرویس استارلینک هزینه کنند. اینترنت ماهواره‌ای شرکت اسپیس ایکس در ژاپن ماهانه ۱۲۳۰۰ ین (۸۴ دلار) هزینه دارد.

کشورهای مختلف واکنش‌های متفاوتی به اینترنت استارلینک نشان داده‌اند. ایلان ماسک در مصاحبه با فایننشال تایمز مدعی شده پس از ارائه اینترنت ماهواره‌ای بر فراز اکراین، مقامات چینی از او خواسته‌اند تا تضمین بدهد این سرویس در اختیار ساکنین چین قرار نمی‌گیرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اسپیس ایکس مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی سرویس‌های بیشتری توسط این کمپانی اعلام شود. شایان ذکر بوده که استارلینک در اکثر نقاط فعال است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا