اخبار

سونی اکسپریا ۱R اولین تلفن هوشمند ۵K جهان!

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۱R اولین گوشی ۵K جهان با صفحه نمایه UA خواهد بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند کسب نمایید.

مطالب مرتبط:

شرکت سونی در حال حاضر بر روی یک گوشی هوشمند جدید کار می‌کند. انتظار داریم که گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۱R  با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع  Cinema Wide 5K و پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ استفاده کند.

اسمارت فون جدید سونی در مدل به شماره J8220  در پروفایل کاربر عامل UA ظاهر شده است. که بر اساس گزارشات می‌تواند سونی اکسپریا ۱R باشد. احتمالا این گوشی هوشمند، پرچم‌دار این شرکت با رزولوشن ۵K است و می‌تواند اولین گوشی ۵K دنیا باشد. تا به حال نام سونی اکسپریا برای این گوشی تایید نشده است اما اینگونه به نظر می‌رسد که این مدل از گوشی همان سونی اکسپریا دو خواهد بود که قبلا نیز طرح مفهومی این محصول با نمایشگر ۵K منتشر شده بود. علاوه بر این ویدیو ۳۶۰ درجه از سونی اکسپریا دو نشان دهنده آن است که با یک گوشی جمع و جور و فاقد حاشیه نمایشگر مواجه هستیم.

اکسپریا 1R

بجز اینکه سونی اکسپریا ۱R  رزولوشن ۲۱۶۰ * ۵۰۴۰ پیکسل خواهد داشت، خبرگزاری UA prof اطلاعات بیشتری از این مدل گوشی ارائه نداده است. شرکت سونی در سال ۲۰۱۵ میلادی در دنیا اولین شرکتی بود که گوشی هوشمند سونی اکسپریا Z5  خود را با نمایشگر ۴K معرفی کرد و همچنین این شرکت می‌خواهد در زمینه تکنولوژی نیز اولین شرکت دنیا باشد و این اتفاق با معرفی گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۱R رزولوشن ۵K خواهد افتاد و شرکت سونی اولین شرکت در زمینه تکنولوژی ۵K خواهد بود.

بنابراین ما اطلاعات زیادی در مورد طراحی گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۱R نداریم. اگر سونی اکسپریا ۱R همان سونی اکسپریا ۲ باشد با توجه به رندر‌های قبلی این گوشی ممکن است صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ گسترده را دارا باشد. برای این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه در نظر گرفته شده است و احتمالا گوشی مذکور از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد، رم پرچم‌دار هوشمند سونی اکسپریا ۱R حداقل ۶ گیگابایت و باتری آن ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را خواهد بود. این گوشی همانند نسل قبلی خود فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا است چنین موضوعی را پیشتر در محصولات کمپانی اپل نیز شاهد بودیم.

سونی

کمپانی سونی زمان معرفی رسمی سونی اسکپریا ۱R یا همان سونی اکسپریا ۲  را مشخص نکرده است. اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سونی پرچم‌دار جدید خود را در رویداد سالانه‌ IFA 2019  مقابل دیدگان کاربرانش قرار خواهد داد. این رویداد اوایل ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

همانطور که در این مقاله از موبایلستان را مطالعه کردید سونی قصد دارد گوشی هوشمند اکسپریا ۱R را که اولین گوشی با رزولوشن ۵K خود را معرفی و عرضه بازار کند. نظر شما در خصوص این گوشی جدید شرکت سونی چیست و چه انتظاراتی را از آن دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از قسمت دیدگاه ها در ارتباط باشید.


مقاله‌های بیشتر از موبایلستان:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا