اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات سخت افزاری گوشی اوپو فایند N2

براساس گزارش‌ها شرکت Oppo در حال توسعه دو مدل گوشی تاشو نسل جدید بوده که یکی از آنها فایند فلیپ و دیگری اوپو فایند N2 نام دارد. اگرچه تاکنون اطلاعات خاصی از آنها منتشر نشد اکنون جزئیاتی درباره مدل دوم کسب کردیم.

طبق تصاویر رابط کاربری این دستگاه، توسعه آن آغاز شده و در آینده نزدیک باید شاهد معرفی این گوشی باشیم. گذشته از آن دستگاه با شماره مدل PGU110 همراه بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی دارد.

اوپو فایند N2 با نمایشگر سریع و باکیفیت

افشا مشخصات سخت افزاری گوشی اوپو فایند N2

اوپو فایند N2 از پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت گرفته و از تراشه اختصاصی اوپو MariSilicon X هم بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم سیستم دوربین Hasselblad هم در آن به کار گرفته شود. گزارش اخیر نشان داده که جانشین Find N سال گذشته دارای صفحه نمایش تاشو ۷.۱ اینچی LTPO AMOLED است. انتظار داریم این دستگاه باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد و بدنه عقب از جنس چرم مصنوعی است. در سوی دیگر سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دربرمی‌گیرد.

گفته می‌شود اوپو فایند N2 دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده و که شبیه به نسخه قبلی است. انتظار رفته که اوپو محصول تاشو آینده را در رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه کند. گزارش شده تولید آن آغاز شده و تا پایان سال رونمایی می‌شود. البته معرفی در چین صورت خواهد گرفت و ابتدا هم در همین منطقه به فروش می‌رسد. برای کسب جزئیات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد و پیش بینی شده ماه نوامبر یا دسامبر باید شاهد رونمایی آن از سوی Oppo باشیم.

اوپو در تلاش بود با معرفی چندین مدل تاشو از رقبا پیشی گرفته، رقبایی که باید به شیائومی و چندی دیگر اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا