اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی سری تلفن S18 ویوو فاش شد

شرکت Vivo در نظر دارد بزودی سری تلفن S18 میان رده را با طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی و عرضه کند. اکنون اطلاعاتی جدید پیرامون این مدل‌ها فاش شد.

انتظار می‌رود که برند گوشی‌های هوشمند ویوو به زودی از سری جدید گوشی‌های هوشمند با نام S18 در بازار چین رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، سری S18 شامل سه گوشی هوشمند Vivo S18، Vivo S18e و Vivo S18 Pro می‌شود. اخیراً یک گوشی هوشمند Vivo نیز در وب سایت گواهی ۳C مشاهده شده که گفته می‌شود S18 است در حالی که گفته شده سری S18 احتمالاً در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

اگرچه ویوو تاکنون اطلاعاتی در مورد عرضه این سری آینده فاش نکرده، مشخصات گوشی‌های هوشمند S18 و S18 Pro به صورت آنلاین فاش شده و برخی اطلاعات را لو داده است. با توجه به تصویر آشکار شده، ویوو اس ۱۸ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ خواهد بود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته و صفحه نمایش دستگاه حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

گفته می شود این گوشی هوشمند با طراحی زیبایی شناسی شرقی، نور ملایم درجه عکاسی و قوی‌ترین ویژگی‌های هوش مصنوعی وارد بازار می‌شود. همچنین مشخص شده است که دارای یک لنز پرتره ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است.

سری تلفن S18 ویوو میان رده های جذاب

ویوو اس ۱۸ پرو دارای سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX920 بایونیک، لنز زاویه باز و لنز پرتره تله فوتو، پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. این دستگاه دارای الگوریتم پرتره، قوی‌ترین ویژگی‌های هوش مصنوعی و پشتیبانی از WiFi 7 مجهز خواهد بود.

پیش از این نیز گفته شده بود که هر دو دستگاه آینده از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. از آنجایی که انتظار می‌رود سری S18 در ماه دسامبر عرضه شود، انتظار داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌های هوشمند آینده به دست آوریم. بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی دردسترس قرار گیرد.

سری ویوو اس ۱۸ مدل‌های شیک و پرتوانی هستند که از قابلیت‌های بزرگ در عین داشتن قیمت مناسب بهره می‌برند. مشخص نیست برنامه این برند چینی چیست و آیا پس از سری ویوو اس ۱۸ گوشی دیگری را معرفی خواهد کرد یا خیر. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود، اگرچه خود کمپانی تایید یا تکذیب نکرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا