اخبار تکنولوژی

با گوشی LeEco S1 Pro نمونه چینی آیفون ۱۴پرو آشنا شوید

شرکت چینی لیکو به تازگی از گوشی رونمایی کرده که بسیار به آیفون ۱۴ پرو اپل شباهت دارد. بخصوص در بخش جزیره پویا نمایشگر که در کنار هم قرار گیرند تشخیص دشوار می‌شود. این گوشی LeEco S1 Pro نام داشته و در مشخصات یک تلفن هوشمند میان رده است.

دستگاه در طراحی شباهت فاحشی به آیفون ۱۴ پرو داشته و مناسب افرادی است که هزینه خرید اپل آیفون ۱۴ پرو را ندارد. از مشخصات کلیدی دستگاه باید به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ‌نوسازی ۶۰ هرتزی، سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی، پردازنده Unisoc T7150 چهار هسته‌ای اشاره کرد.

این گوشی جزیره پویایی شبیه به آیفون ۱۴ پرو داشته که برای علاقمندان گزینه جذابی با هزینه پایین محسوب می‌شود. چیپست مورد استفاده همانطور که گفته شد از نوع چهار هسته‌ای Unisoc T7150 بوده که پردازنده ۱۲ نانومتری است و از چهار هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی تشکیل می‌شود. این چیپ دارای گرافیک Imagination 9446 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتزی هم است.

گوشی LeEco S1 Pro برادر ناتنی آیفون ۱۴ پرو

گوشی LeEco S1 Pro

لیکو محصول جدید خود گوشی LeEco S1 Pro با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد کرد. در بخش باتری یک پک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی دارد. در قسمت دوربین نیز حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی شامل آن شد. ضخامت تلفن به ۹ میلیمتر رسیده و ۲۰۰ گرمی است.

قیمت مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت این گوشی به ۱۳۸ دلار می‌رسد. به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید به سایت لیکو مراجعه کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا