اخبار تکنولوژی

پلی استیشن ۵ جدید سال آینده از راه می رسد

برخلاف مایکروسافت Xbox Series X و Series S، پلی استیشن سونی آخرین نسل کنسول‌های بازی خود را با مشخصات متفاوت ارائه نمی‌دهد. اگرچه، آن را ارائه می‌دهد که فاقد دیسک درایو فیزیکی است. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که پلی استیشن ۵ جدید سال آینده از راه خواهد رسید.

جالب اینجاست که غول فناوری ژاپنی در حال حاضر تغییرات جزئی در آخرین نسل کنسول‌های PS خود ایجاد کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که یک تغییر جدید ممکن است تغییری اساسی در طراحی کنسول‌ ایجاد کند. این خبر از سوی تام هندرسون از Insider Gaming می‌رسد که فاش کرد سونی می‌تواند به دنبال تجدید طراحی فیزیکی پلی استیشن ۵ باشد. ظاهراً نسخه‌های آینده PS5 ممکن است دارای یک دیسک درایو جداشدنی باشد.

پلی استیشن ۵ سال آینده با دیسک درایو جداشدنی

طبق گزارش، این برند قصد دارد PS5 را با یک دیسک درایو جداشدنی عرضه کند که از طریق درگاه USB Type C که در پشت قرار دارد به کنسول متصل می‌شود. این همچنین به این معنی بوده که سونی می‌تواند درایو نوری خارجی را با کنسول بسته بندی کند. اگرچه، این امکان نیز وجود دارد که شرکت تصمیم بگیرد این درایو خارجی را جداگانه بفروشد.

این شرکت معمولاً هر ۳ تا ۴ سال یک بار انواع جدیدی از کنسول خود را عرضه می‌کند. بنابراین، تعجب آور نخواهد بود که مدل جدید PS5 در دو سال آینده عرضه شود. اما برخلاف نسخه‌های Slim یا Pro، به نظر می‌رسد این بار برند قصد دارد یک دیسک درایو جداشدنی بیاورد. این همچنین می‌تواند هزینه ساخت پلی استیشن ۵ را کاهش دهد و آن را برای خریداران مقرون به صرفه‌تر کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا