اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 14 Ultra

جدیدترین دستگاه‌های سری ۱۴ شیائومی قرار است در ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ اولین عرضه جهانی خود را داشته باشند و گفته شده که ۱۴ اولترا نیز در این ماه عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه مورد انتظار، تصاویر رندر شده گوشی هوشمند آینده به صورت آنلاین فاش شده است. حتی در حالی که به نظر می‌رسد گوشی هوشمند آینده گوشی Xiaomi 14 Ultra تقریباً شبیه به Xiaomi 13 Ultra قبلی است، طبق رندرها تغییرات و اصلاحات خاصی در دستگاه ایجاد شده است. این دستگاه در رنگ خاکستری نیز عرضه شده است.

اولاً، صحبت از صفحه نمایش آن، این است که حاشیه‌ها کاملاً نازک هستند و مانند یک صفحه نمایش بدون حاشیه به نظر می‌رسند. همچنین یک دوربین سلفی با حفره دوربین وسط نمایشگر هم دارد. البته لازم به ذکر است که مدل ۱۴ اولترا دارای صفحه نمایش خمیده بوده، اما دستگاه در تصویر رندر دارای صفحه نمایش تخت است.

با توجه به پنل عقب، بارزترین تفاوت، تغییر ضخامت است. قسمت بالای پنل عقب شیائومی ۱۳ اولترا و همچنین ماژول دوربین به سمت بیرون برآمده بود. وقتی صحبت از Xiaomi 14 Ultra به میان می‌آید، طبق این رندرها، پنل عقب صاف با لبه‌های منحنی است، اما ظاهراً ضخامت کلی آن افزایش یافته است. همچنین توجه داشته باشید که نمایش ماژول دوربین نیز به میزان قابل توجهی نسبت به قبل افزایش یافت. نام تجاری شیائومی در سمت چپ پایین پنل عقب قرار دارد.

گوشی Xiaomi 14 Ultra از راه می رسد

در مورد ماژول دوربین، کم و بیش شبیه خود شیائومی ۱۳ اولترا است. چهار لنز دوربین در عقب وجود دارد و ماژول دوربین برند لایکا است. در مورد پنل‌های جانبی، صاف است، اما با لبه‌ها و گوشه های گرد است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در پنل سمت راست قرار دارند. در بالا، سوراخ‌های بلندگو، سوراخ‌های میکروفون اضافی و IR blaster قابل مشاهده هستند، در حالی که در پایین، تنها مشبک‌های بلندگو بدون درگاه USB نوع C، سینی کارت یا سوراخ میکروفون وجود دارند. برای اضافه کردن، خطوط آنتن نیز در امتداد طرفین وجود دارد.

منبع اطلاعاتی که این تصاویر رندر را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته نیز اشاره کرده که این تصاویر رندر اصلی نیستند، بلکه فقط تصاویر خیالی هستند. اما حتی اگر چنین باشد، برخی از جنبه‌های طراحی که در بالا آشکار شد را می‌توان در دستگاه واقعی انتظار داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا