اخبار تکنولوژی

آشکار شدن واچ فیس ساعت گوگل پیکسل واچ ۲

همانطور که معمولاً در مورد محصولات Google اتفاق می‌افتد، آنها قبل از اعلام لو می‎‌روند. به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل واچ ۲ آینده از این قاعده مستثنی نخواهد بود، زیرا Android Authority تصاویر واچ فیس این ساعت را کسب کرد.

به هر حال، واچ فیس بخشی ذاتی یک ساعت هوشمند بوده و OEM‌ها سعی می‌کنند گزینه‌های متنوع و سفارشی‌سازی زیادی را ارائه دهند. طراحان چهار دسته اصلی را ارائه کرده اند، قابل دسترسی، قوس، دیجیتال پررنگ و پررنگ آنالوگ.

دسته اول واچ فیس‌های خوانایی و سادگی را در اولویت قرار می‌دهند. آنها ساده به نظر رسیده و حواس پرتی را به حداقل می‌رسانند. در اینجا چهار واچ فیس که در این دسته قرار می‌گیرند آورده شده است. آنها Just Time، Circular، Linear و Stacked Time نامگذاری شدند.

از طرف دیگر، واچ فیس‌های Arc کمی پیچیدگی را اضافه می‌کنند و بسیار قابل تنظیم هستند. به طور کلی شش نوع وجود دارد، اما هر کدام دارای دو نوع فرعی است که به انتخاب شما عوارضی را اضافه می‌کند. شما می‌توانید دو یا چهار اسلات عارضه داشته باشید. در اینجا چند نمونه آورده شده است.

گروه Bold Digital مطابق با واچ فیس‌های اخیراً اضافه شده به تلفن‌های Pixel دارای اندروید ۱۴ است. این دسته از فونت‌های پررنگ، همپوشانی و پالت‌های رنگارنگ استفاده می‌کند. Just Time و Radial تنها گزینه‌های اینجا هستند.

اگرچه تمام واچ فیس‌ها به شما این امکان را می‌دهند که رنگ‌ها را تغییر دهید، یک ویژگی تم پویا اضافی که با Wear OS 4 ارائه می‌شود وجود خواهد داشت. می‌توانید رنگ‌ها را از واچ فیس خود نمونه‌گیری کنید و طرح رنگ را در باقی رابط کاربری ساعت اعمال کنید.

گوگل پیکسل واچ ۲ با قابلیت بیشتر

گوگل پیکسل واچ 2

در اخباری مرتبط انتظار می رود گوگل سری گوشی پیکسل ۸ را در سال جاری عرضه کند و طبق آنچه اکنون میدانیم، این سری شامل دو گوشی هوشمند خواهد بود. گوشی‌های هوشمند پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو دو دستگاه آینده هستند و قبل از عرضه، برخی جزئیات فاش شد.

این به‌روزرسانی جدید از افشاگر صنعت Yogesh Brar کسب شده که جزئیات کاملی است. طبق آنچه گفته شد، انتظار می‌رود گوشی هوشمند پیکسل ۸ مجهز به چیپست گوگل Tensor G3 باشد و احتمالاً با اندروید ۱۴ عرضه می‌شوند.

همچنین انتظار داریم گوشی هوشمند Pixel 8 آینده دارای یک صفحه نمایش OLED با سایز ۶.۱۷ اینچ باشد و به احتمال زیاد دارای وضوح صفحه نمایش FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه در عقب خود استفاده خواهد کرد. گفته شده است که این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN2 با پشتیبانی از OIS و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی نیز تدارک دیده شد.

در مورد باتری، سازنده اشاره می‌کند که احتمالاً یک باتری ۴۴۸۵ میلی آمپرساعتی دارد و از ویژگی شارژ سریع سیمی ۲۴ واتی و ویژگی شارژ بی سیم ۱۲ واتی پشتیبانی می‌کند. گواهی WPC که دستگاه دریافت کرده، مشخصات شارژ بی سیم آن را تایید کرد.

همانطور که گفته شد، در کنار مشخصات مورد انتظار، قیمت و بازه زمانی عرضه گوشی هوشمند نیز اشاره شد. پیش بینی شده این دستگاه در اوایل ماه اکتبر با قیمت  ۶۴۹ دلار یا ۶۹۹ دلار عرضه شود. پیشتر رندرهای طراحی و تصاویر پس زمینه استوک گوشی هوشمند Pixel 8 به اشتراک گذاشته شده بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا