اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی جدید از سری تلفن شیائومی ۱۳

با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی سری سری تلفن شیائومی ۱۳، این شرکت تیزرهای زیادی را قبل از معرفی به اشتراک گذاشته است. اکنون، آخرین تصویر دستگاه‌ها منتشر شد.

به گفته لی جون، مدیرعامل غول فناوری چینی، گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده می‌توانند Genshin Impact را در حداکثر تنظیمات بدون هیچ مشکلی اجرا کنند. برای کسانی که نمی‌دانند، Genshin Impact یک عنوان سنگین موبایلی بوده که هم روی گوشی‌های هوشمند و هم بر روی رایانه‌های شخصی قابل اجرا است. بنابراین برای یک دستگاه فشار سخت افزاری بالایی به دنبال دارد. با این حال، این مدیرعامل ادعا می‌کند که سری تلفن شیائومی ۱۳ می‌تواند بازی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بدون گرم شدن بیش از حد یا مواجهه با هیچ مشکلی اجرا کند.

سری تلفن شیائومی ۱۳ توانمند و زیبا

معمولاً هر زمان که یک دستگاه شروع به کار می‌کند، چیپست به طور خودکار شروع به کاهش عملکرد کرده تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیب حرارتی به سیستم وارد نمی‌شود. اما، شیائومی ۱۳ می‌تواند بازی را بدون گذشتن از ۴۳ درجه سانتیگراد اجرا کند. این درست است حتی اگر هنگام بازی شارژ شود. در عین حال، حتی روشنایی صفحه نمایش در تست بازی که این شرکت انجام داده بود، کاهش نمی‌یابد.

به عبارت دیگر، سری Xiaomi 13 در حال شکل‌گیری است تا یک گوشی هوشمند عالی برای گیمینگ باشد، زیرا Genshin Impact یک معیار عالی برای تست سخت افزاری محسوب می‌شود. عملکرد یکنواخت دستگاه همچنین به این دلیل است که به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شد. کوالکام این چیپست را ارائه داد تا پرچمداران نسل جدید بهترین عملکرد سخت افزاری را از خود نشان دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا