اخبار تکنولوژی

اولین تصویر رندر تلفن ویوو Y03 اقتصادی لو رفت

ویوو بزودی از گوشی جدید میان رده‌ای رونمایی خواهد کرد که به عنوان ویوو Y03 شناخته می‌شود و به تازگی تصویر رندر آن آشکار شده است. تلفن ویوو Y03 دارای یک پنل قابل توجه ۶.۵۶ اینچی IPS LCD است. این مدل دارای وضوح تصویر HD+ بوده و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هم دارد.

از نظر طراحی، این گوشی دارای طراحی عقب صاف و مات بوده که با دو دوربین در گوشه سمت چپ بالا همراه شد. یک فلاش LED در کنار سیستم دوربین قرار دارد. رندرهای فاش شده گوشی را در رنگ‌های سبز و مشکی نشان می‌دهند که رنگ دومی با حلقه‌های طلایی پیچیده اطراف لنز دوربین برجسته شده است. فراموش نکنید، این گوشی هوشمند دارای یک طراحی ناچ برای نمایشگر است.

ویوو Y03 در بخش سخت افزاری به پردازنده مدیاتک Helio G85 متکی است. این چیپست هشت هسته‌ای با اینکه چند سال از عمرش می‌گذرد، هنوز عملکرد قابل قبولی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند در پیکربندی‌های ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید رم را تا ۴ گیگابایت به صورت مجازی از طریق ویژگی رم Extended Vivo افزایش دهید.

تلفن ویوو Y03 در یک قدمی معرفی

ویوو Y03

از نظر دوربین، این گوشی دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که با یک لنز ثانویه ۰.۰۸ مگاپیکسلی QVGA همراه می‌شود. برای دوربین سلفی، یک لنز ۵ مگاپیکسلی خواهید داشت. گفته می‌شود که سیستم دوربین دارای مجموعه‌ای از حالت چون Super Night، Night Stylish Filters، Panorama، Multi-style Portrait، Slow Motion، Time-Lapse و برخی دیگر است.

علاوه بر این، گفته شد که این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گرفته و شامل شارژ سریع ۱۵ واتی از طریق درگاه USB-C می‌شود. Y03 همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و همراه سیستم عامل FunTouch 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

Y03 حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد که در هند به حدود ۸۲۸۰ روپیه تبدیل می‌شود. با این حال، هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه یا در دسترس بودن گوشی هوشمند فاش نمی‌کند. ویوو در تلاش بوده محصولی ایده آل معرفی کند که در نوع خود قابل توجه بوده و ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا رونمایی منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا