اخبار تکنولوژی

پوکو ایکس ۶ در پیکربندی جدید عرضه شد

ماه گذشته، پوکو از Poco X6 5G و Poco X6 Pro 5G در چندین بازار رونمایی کرد. در زمان عرضه، این شرکت سه نسخه را برای ایکس ۶ معرفی کرد، مانند ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی.

در آن زمان، این شرکت همچنین تأیید کرد که ۱۲ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت در ماه فوریه برای خرید آماده می‌شود. زمان فرا رسیده است و اکنون نسخه برای خرید از طریق Flipkart در دسترس است.

مدل ۱۲ گیگ رم+۲۵۶ گیگابایتی Poco X6 5G با قیمت ۲۳۹۹۹ روپیه است. با تخفیف ۳۰۰۰ روپیه‌ای از طریق کارت‌های اعتباری / بدهی بانک ICICI یا تراکنش های EMI، یا با استفاده از جایزه مبادله ای ۳۰۰۰ روپیه، می‌توان نوع جدید را با حداقل ۲۰۹۹۹ روپیه خریداری کرد. این دستگاه را می‌توان در دو رنگ مشکی آینه‌ای و سفید برفی خریداری کرد.

پوکو X6 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که وضوح ۱.۵K (1220 x 2712 پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. برای دوام، دستگاه محافظ Gorilla Glass Victus برای صفحه نمایش و شاسی با درجه IP54 ارائه می‌دهد.

پوکو ایکس ۶ در پیکربندی جدید

تایید شده است که X6 سه ارتقاء سیستم عامل اندروید و چهار سال بروزرسانی آپدیت امنیتی دریافت می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 عرضه می‌شود و انتظار می‌رود به‌زودی ارتقای HyperOS را دریافت کند. X6 دارای چیپست Snapdragon 7s Gen 2، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.2 و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی است.

X6 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی دارد. در عقب، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا بزودی این برند گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند. پیشتر اطلاعاتی درباره گوشی ردمی A3 اقتصادی کسب کردیم که در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

شیائومی هر سال چندین مدل مختلف معرفی می‌کند که زیربرندهای متنوعی چون ردمی، پوکو و برخی دیگر دارد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری درباره محصولات آینده منتشر شود. پیدا نیست آیا پیکربندی دیگری هم در کار خواهد بود و بزودی باید شاهد معرفی مدل جدیدی توسط پوکو باشیم یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا