اخبار تکنولوژی

تبلت آیکیو Neo 9 در کنسول گوگل پلی دیده شد

به تازگی اطلاعاتی درباره تبلت آیکیو Neo 9 رویت شده و این مدل قرار بوده روز ۲۷ دسامبر راهی بازار چین شود. در همان روز نیز تبلت دیگری هم احتمال معرفی آن بسیار است.

با این حال، تیم Tech Outlook اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارد. این رسانه هر دو iQOO Neo 9 و iQOO Pad Air را در فهرست دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط Google Play کشف کرد. لیست شماره مدل V2338A برای iQOO Neo9 و iPA2451 برای iQOO Pad Air را تأیید می‌کند. یکی از جزئیات قابل توجه از این لیست آن بوده که نام رمز iQOO Pad Air با Vivo Pad Air مطابقت دارد.

با این حال، یک نکته اخیر از منبع معتبر DCS نشان می‌دهد که iQOO به طور فعال در حال توسعه یک تبلت ۸.۸ اینچی است. DCS همچنین اشاره کرد که این تبلت ممکن بوده پس از Vivo Pad 3، احتمالاً در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه شود. در حالی که DCS نام تبلت را فاش نکرده، به نظر می‌رسد که بر اساس این گواهی، اکنون هم نام و هم شماره مدل را داریم.

اگرچه این گواهی اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد، اما سوالاتی را ایجاد می‌کند. معمولاً، پس از فهرست‌بندی کنسول Google Play، برندها محصولی را در طی ۱ یا ۲ ماه عرضه می‌کنند. اگر این تبلت با آنچه DCS ذکر شد مطابقت داشته باشد، ممکن است زودتر برای فرآیند صدور گواهی در نظر گرفته شود.

تبلت آیکیو Neo 9 در نزدیکی عرضه

در دیگر خبرها برند ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد.

شرکت ویوو در سال ۲۰۱۵ میلادی اولین بار در بین ۱۰ تولید کننده برتر گوشی های هوشمند جهان قرار گرفت و در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ میلادی سهم ۲.۷ درصدی از فروش کل بازار گوشی های هوشمند را داشت. در سال ۲۰۱۷میلادی این شرکت وارد بازار جهانی شد و محصول خود را به کشور های روسیه ، سریلانکا ، تایوان ، هنگ کنگ ، برونئی عرضه کرد.

ویوو در سال ۲۰۲۲ میلادی با فروش ۲۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به عنوان سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند جهان شناخته شد. این شرکت در بازارهای آسیا، آمریکای جنوبی و آفریقا به موفقیت های زیادی دست یافته است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا