اخبار تکنولوژی

گوشی آنر Magic 6 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از راه می رسد

آنر اعلام کرده است که سری جدید آنر Magic 6 آن از پردازنده موبایل Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد. Magic 6 همچنین دارای یک دستیار هوش مصنوعی جدید به نام YOYO و یک تعامل چندوجهی مبتنی بر ردیابی چشم به نام Magic Capsule خواهد بود.

YOYO با یک مدل زبان بزرگ روی دستگاه با ۷ میلیارد پارامتر قدرت می‌گیرد، به این معنی که می‌تواند کارهای پیچیده‌ای مانند پاسخ دادن به سؤالات، ایجاد ویدیوهای کوتاه و ارائه توصیه‌های شخصی‌سازی شده را بدون نیاز به ارسال داده‌ای به فضای ابری انجام دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های کپسول جادویی است که آنر می‌گوید روش جدیدی برای تعامل با گوشی با استفاده از چشم است. این گوشی مجهز به فناوری Snapdragon Seamless خواهد بود، اگرچه Honor هنوز جزئیات خاصی در مورد نحوه عملکرد آن اعلام نکرده است.

طبق گزارش‌ها، سری آنر مجیک ۶ از دو گوشی هوشمند آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو تشکیل شده است. مورد دوم پیشتر به صورت زنده با یک بریدگی بیضی شکل دیده شده و انتظار می‌رود دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سه بعدی زمان پرواز (ToF) مشابه Magic 5 Pro داشته باشد.

آنر Magic 6 با سخت افزار قوی

Honor هنوز تاریخ معرفی سری Magic 6 را اعلام نکرده، اما ما انتظار داریم که در اوایل سال آینده عرضه شود. در دیگر خبرها Honor X9B گوشی هوشمندی که اخیراً در وب سایت‌های مختلف گواهی مشاهده شده است، دیروز به طور رسمی در وب سایت امارات متحده عربی فهرست شد. به نظر می‌رسد که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند Honor در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه دیگر موسوم به آنر X7B در آینده نزدیک است.

 این دستگاه آینده Honor X7B اخیراً در وب سایت گواهی IMDA سنگاپور با شماره مدل CLK-X2 لیست شده است. این لیست نشان داده که گوشی هوشمند از گزینه‌های اتصال بلوتوث و WLAN پشتیبانی می‌کند. در ماه ژانویه سال جاری، آنر گوشی Honor X7A را معرفی کرد و اکنون انتظار می‌رود به‌زودی از گوشی هوشمند Honor X7B نیز رونمایی کند.

با این حال این شرکت تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی در رابطه با عرضه این دستگاه اعلام نکرده است. به غیر از Honor X7B، ساعت هوشمند مرموز Redmi نیز در وب سایت گواهی IMDA با شماره مدل M2315W1 مشاهده شده است. نام مستعار هنوز فاش نشده اما لیست نشان می‌دهد که ساعت هوشمند از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در روزهای آینده، ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد نام و مشخصات این ساعت هوشمند مرموز بدانیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا