اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر تیزری از گوشی اوپو K11x

شرکت اوپو بزودی سری رینو ۱۰ را با مشخصات رده بالا معرفی خواهد کرد و تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد. اکنون تصویر تیزری یک مدل میان رده موسوم به گوشی اوپو K11x منتشر شد.

اکتبر سال گذشته، اوپو K10x را روانه بازار کرد و به نظر می‌رسد که قرار است یک جانشین از آن در راه خواهد بود، زیرا گوشی که در تصویر مشاهده می‌کنید، اوپو K11x است. مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی در این مدل تعبیه خواهد شد، اما به خاطر داشته باشید که نسل قبلی آن چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ داشته و یک میان رده بود.

در دیگر خبرها شرکت اوپو قصد دارد بزودی سری گوشی اوپو رینو ۱۰ را معرفی کند. این خانواده دارای جزیره دوربین بیضی شکل داشته و از طراحی شیکی نسبت به نسل قبل برخوردار هستند. به تازگی اوپو تایید کرده این سری را در ۲۴ می معرفی خواهد کرد. به گزارش  Digital Chat Station، گوشی Reno10 و Reno10 Pro دوربین‌های پرتره با زوم اپتیکال ۲ برابر و بدنه‌های سبک را به همراه خواهند داشت.

گوشی اوپو K11x با طراحی بهتر

اوپو K11x

گفته می‌شود که Reno10 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و طراحی حاشیه‌ای خمیده، نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX709 درون یک حفره وسط است. در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور Omnivision OV64B، یک لنز ۸ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX355 و یک دوربین عکاسی پرتره ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه برنامه‌ای دارد. سری اوپو رینو ۱۰ قطعا مدل‌های جذابی خواهند بود و باید انتظار بسیار داشت. احتمالا بیشتر شایعات صحت داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا