اخبار تکنولوژی

هدفون JBL Vibe Beam معرفی شد

در اوایل این ماه، JBL ساندبار Bar 1300 را در هند عرضه کرد. اکنون این برند از یک هدفون جدید TWS در هند رونمایی کرده است. این بخشی از سری Vibe جی بی ال محسوب می‌شود و به عنوان هدفون JBL Vibe Beam معرفی شد.

دستگاه صوتی دارای مشخصاتی است که معمولاً در سایر هدفون‎‌های TWS یافت می‌شود.گجت عمر باتری طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. Vibe Beam با قیمت ۳۵۰۰ روپیه قابل خرید است.

JBL Vibe Beam یک هدفون TWS داخل گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی است. به نظر می‌رسد ساقه دارای روکش مات است و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آن اقدامات مختلفی را انجام دهند. گفته می‌شود آنها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. این هدفون دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

هدفون JBL Vibe Beam شیک و جذاب

در بخش صوتی، هدفون JBL Vibe Beam دارای یک درایور ۸ میلی‌متری به همراه فناوری صوتی JBL Deep Bass برای ارائه صدای با کیفیت بالا است. هدفون TWS از فناوری محیط هوشمند برای آگاهی از محیط اطراف برخوردار است. ویژگی TalkThru به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون، صدای خود و اطرافیان خود را بشنوند. این دستگاه صوتی با برنامه هدفون JBL سازگار است که کاربران می‌توانند تنظیمات صدا و گوش دادن خود را سفارشی کنند.

JBL Vibe Beam در یک کیس شارژ جذاب بیضی شکل عرضه می‌شود. ادعا شده که در مجموع ۳۲ ساعت عمر باتری در کنار کیس و عمرباتری ۸ ساعته با هدفون ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای یک پورت USB-C داشته که ادعا می شود با ۱۰ دقیقه شارژ، ۲ ساعت استفاده را رقم می‌زند.

 Vibe Beam با قیمت ۳۲۹۹ روپیه به فروش رسیده و در رنگ‌های مشکی، سفید، بژ و آبی عرضه می‌شود. هدفون TWS از ۲۷ آگوست برای خرید از وب سایت Flipkart و JBL در دسترس خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا