اخبار تکنولوژی

شیائومی Redmi Projector 2 معرفی شد

شیائومی جدیدترین سری Redmi Projector 2 خود را معرفی کرده است که شامل Redmi Projector 2 و Redmi Projector 2 Pro می‌شود. هر دو پروژکتور مقرون به صرفه هستند و قیمت مناسبی را ارائه می‌دهند، اما تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند. در ادامه بیشتر با شیائومی Redmi Projector 2 آشنا خواهیم شد.

هر دو پروژکتور طراحی مشابهی دارند، با ظاهری مینیمالیستی و شکل مستطیلی. Redmi Projector 2 Pro کمی بزرگتر و سنگین‌تر از Redmi Projector 2 است، اما هر دو هنوز نسبتا قابل حمل هستند. در مورد مشخصات داخلی، هر دو پروژکتور دارای وضوح ۱۰۸۰p و نسبت پرتاب ۱.۲:۱ هستند. این بدان معناست که آنها می‌توانند یک صفحه نمایش ۱۰۰ اینچی را از فاصله ۲.۵ متری پخش کنند.

Redmi Projector 2 دارای روشنایی ۱۸۰CVIA Lumens است، در حالی که Redmi Projector 2 Pro با روشنایی ۳۰۰CVIA Lumens روشن‌تر است. علاوه بر روشنایی، هر دو پروژکتور از فناوری متفاوتی برای نمایش محتوا استفاده می‌کنند. پروژکتور ردمی ۲ از یک الگوریتم تصحیح همه جانبه هوش مصنوعی خود توسعه یافته استفاده می‌کند که یک موتور زوم را ادغام کرده و به طور خودکار فوکوس را با روشن شدن کامل می‌کند. Redmi Projector 2 Pro همچنین دارای یک سیستم تصویر تطبیقی هوشمند بوده که به یک ژیروسکوپ شش محوره برای دستیابی به تصحیح سریع و بدون حسگر مجهز شده است.

شیائومی Redmi Projector 2 از راه رسید

آنها همچنین دارای بلندگوهای دوگانه داخلی با فناوری رمزگذاری میدان صوتی مجازی WANOS چین هستند. به همین ترتیب، هر دو پروژکتور از Mijia APP پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند روشنایی هوشمند، پرده‌ها و سایر دستگاه‌های خانه را با پروژکتورها پیوند دهد. پس از روشن کردن حالت تماشای فیلم، چراغ‌ها و پرده‌ها را می‌توان به طور خودکار خاموش کرد تا از یک تجربه تماشای فیلم همه‌جانبه لذت ببرید.

پروژکتورها از تراشه Amlogic T950D4 قدرت گرفته و دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند اکثر برنامه‌ها و بازی‌های استریم را بدون هیچ مشکلی مدیریت کنند.

Redmi Projector 2 با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۵ دلار) قیمت دارد، در حالی که Redmi Projector 2 Pro با قیمت ۱۲۹۹ یوان (۱۹۰ دلار) است. آنها برای خرید در JD.com در دسترس هستند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا