اخبار تکنولوژی

گوشی شارپ AQUOS sense8 معرفی شد

شارپ به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را در ژاپن معرفی کرده است. این برند از مدل گوشی شارپ AQUOS sense8 رونمایی به عمل آورد که دارای برخی مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه است. از جمله اینکه شامل بدنه‌ای محکم و بادوام و چندی سخت افزار توانمند می‌شود.

AQUOS Sense8 جدید این شرکت دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED بوده که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد. بدنه آن نیز با توجه به اینکه دارای استاندارد MIL-STD-810H مقاوم است، می‌تواند دوام بالایی از خود نشان دهد، بنابراین گوشی هیجان انگیز محسوب می‌شود.

با وجود این سختی، شارپ AQUOS sense8 وزن فوق‌العاده‌ای معادل ۱۵۹ گرم ارائه می‌دهد. این باعث می‌شود که یکی از سبک‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند باشد. در بخش بازار گوشی‌های هوشمند به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶ نسل ۱ مجهز شده که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

شارپ AQUOS sense8 یک میان رده خوش ساخت

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که با توجه به وزن ۱۵۹ گرمی آن تعجب آور است. در بخش دوربین، AQUOS sense8 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در عقب داشته که دارای اندازه سنسور ۱/۱.۵۵ اینچی و سنسور ۲ میکرومتری بوده که از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به اسلات کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سه گزینه رنگی (صورتی، سبز و مشکی) اشاره کرد. این یک مدل گوشی هوشمند میان رده بوده اما این شرکت هنوز به طور رسمی قیمت آن را اعلام نکرد. اگرچه، انتظار می‌رود این دستگاه یک گوشی زیر ۴۰۰ دلار باشد و ممکن است با قیمت حدود ۵۰۰۰۰ ین یا ۳۳۳ دلار در ژاپن عرضه شود.

شارپ یکی از برندهای فعال صنعت نمایشگر ژاپنی بوده و بیشتر در زمینه تلویزیون فعال است. همچنین بیشتر محصولات آن نیز در بازار ژاپن به فروش رسیده و چندان جهانی نیست. محصول جدید نیز برای ژاپن تدارک دیده شده و مشخص نیست چه زمانی در سایر نقاط می‌توان شاهد عرضه آن بود.

این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان رده را معرفی کرده و در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شارپ مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا