اخبار تکنولوژی

موتورولا گوشی Edge Plus 2023 پرچمدار را معرفی کرد

شرکت موتورولا به تازگی از گوشی Edge Plus 2023 پرچمدار خود رونمایی به عمل آورد. دستگاهی که به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی مجهز شد.

گوشی Edge Plus 2023 گویی Moto Edge 40 Pro جهانی با نامی متفاوت است، اگرچه Moto باتری بزرگ ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Edge+ را نقطه عطفی داشته و یک پیشرفت قابل توجه نسبت به ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت Edge 40 Pro به حساب می‌آید. با این حال، ابعاد دو گوشی یکسان بوده، بنابراین ممکن است یک اشتباه صورت گیرد. اگر درست باشد، Edge+ (2023) بزرگ‌ترین باتری را در میان پرچمداران موتورولا دارد.

در بخش نمایشگر باید به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision اشاره کرد. همچنین در جلو یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری ۴K وجود دارد. در عقب سه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی پرتره و ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید تعبیه شد.

گوشی Edge Plus 2023 پرچمداری جذاب

 گوشی Edge Plus 2023

این گوشی از شارژ سیمی ۶۸ واتی (با شارژر در جعبه) و شارژ بی سیم ۱۵ واتی با شارژ بی سیم ۵ واتی معکوس پشتیبانی می‌کند. در مقابل، Moto Edge 40 Pro از شارژ سیمی ۱۲۵ واتی برخوردار بوده که می‌تواند افزایش ظرفیت باتری را دربرگیرد.  این گوشی ۷۹۹ دلار در نسخه پایه قیمت داشته و با ۸ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

موتورولا وعده سه سال آپدیت بزرگ نرم افزاری را داده و این دستگاه از پوشش گوریلاگلس ویکتوس و قاب آلومینیومی برخوردار است. همچنین باید به استاندارد IP68 ضدآب هم اشاره کرد. این گوشی هوشمند جدید موتورولا بزودی راهی بازار ایالات متحده خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی موتورولا مراجعه کنید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا